[Kupię] EZ430-Chronos albo..

Cześć,

Zamordowałem USB access point od swojego Chronosa, a wyjmowanie go z
obudowy w celu programowania trochę mnie przeraża albo i przerasta.

Może ktoś posiada w szufladzie Chronosa w wersji 868 do, którego osłabły
mu już uczucia i byłby skłonny się pozbyć go za niewielką rekompensatą?
Samym AP też nie pogardzę.
Czy są jakieś inne, tanie i dostępne, moduły RF, których można by użyć
do zdalnego programowania Chronosa?

AWa.

Re: [Kupię] EZ430-Chronos albo..

Z ciekawości - co praktycznego można zrobić na takim Chronosie?

--
"Project Manager to człowiek, który myśli, że jak weźmie
dziewięć kobiet, to urodzą dziecko w miesiąc."

Re: [Kupię] EZ430-Chronos albo..
Hello Adam,

Bardzo niewiele. Wyświetlacz segmentowy z bardzo małymi możliwościami
a nie graficzny, oprogramowanie takie sobie. Zamiast wykorzystać
czujnik ciśnienia jako barometr (choćby jako opcja), wykorzystuje się
go jako wysokościomierz obdarzony ciągłym błędem zmian ciśnienia
atmosferycznego.
Ja się zawiodłem - to produkt dla nerdów a nie zgredów ;)

 RoMan
Re: [Kupię] EZ430-Chronos albo..

Najśmieszniejsza aplikacja jaką widziałem, to zamek elektroniczny
otwierany serią gestów. Takie "Sezamie otwórz się" z tańczeniem przed
drzwiami ;-)

Re: [Kupię] EZ430-Chronos albo..

Zając ty się śmiej :)
Ale gdzieś przeczytałem, że na podobnej zasadzie ma się opierać nowy system
ochrony dostępu, że użytkownik nie musi znać hasła. Każdy ma "pierwiastek
indywidualny" w swoich ruchach, zachowaniach, program ma te niuanse
wyławiać, inne dla każdej osoby, odpowiednio analizować, i na tej podstawie
udzielać, lub odmawiać dostępu. Inna sprawa, czy ma to szansę wejść do
szerszego użytku :)) Pośmiejmy się razem :)) Chyba, że to porządnie
dopracują...

Re: [Kupię] EZ430-Chronos albo..

30 lat temu miały już być zamki otwierane poprzez złożenie podpisu,
kluczem miało być zmiana nacisku w czasie pisania, i co - pomysł zdechł.
Ale pomysł na taniec przed drzwiami mi się podoba, pijany gość już
do własnego domu nie wejdzie, aż nie wytrzeźwieje.
K.

Re: [Kupię] EZ430-Chronos albo..

A mój pokazuje i ciśnienie i wysokość, kurde to kilka linijek kodu było.
To jest sprzęt, wędka nie ryba, może zrobić to na co sprzęt pozwala
jeśli fantazji Ci oczywiście staje.

--
AWa.

Re: [Kupię] EZ430-Chronos albo..

Zegarek na przykład. :-)
Masz do dyspozycji termometr, woltomierz, czujnik ciśnienia,
akcelerometr trzyosiowy i moduł radiowy na pasmo ISM.
Jeśli masz odrobinę czasu i wyobraźni to kilka rzeczy da się wymyślić.
Może to też być zwyczajny kit do ćwiczenia procesorów MSP.

--
AWa.

Re: [Kupię] EZ430-Chronos albo..

Dobrze wcelowałeś, bo dziś na tideals "rzucili" Chronosy z $20 zniżki.
Wysyłka z Digikey, strasznie droga chyba nie jest.

pzdr.
j.

Re: [Kupię] EZ430-Chronos albo..

Jak poprzednio kupowałem Chronosa z tideals, to przesyłka była gratis.

--
Miłego dnia!