Kultura na tej grupie - Jerzy Dombczak (czy jakoś tam..)

Różne pojawiają się pytania na tej grupie. I nie tylko na tej !! Taki jest sens i istota grup dyskusyjnych. Logiczne ?? Chyba tak !! Nawet i tutaj zdarzały się przypadki pytań wręcz irytujących (volty/ampery bez zrozumienia) , i 100% grupowiczów tłumaczyła owemu delikwentowi co to jest V , a co A. Hah , zupełnie co innego gdy leserowaty "student" prosił się tutaj o gotowca.

Natomiast to co wypisał Jerzy Dombczak w odpowiedzi na mój post , jest wręcz ŻENUJĄCE !!!

Sens grup dyskusyjnych jest taki , aby sobie pomagać , a nie pokazywać jak Mądry ja jestem , a jakiś ty głupi....

MH

Reply to
MH

W dniu 2011-11-04 01:07, MH pisze:

I tak wyjątkowo mało chamowato cie potraktował. Olej go.

Reply to
Mario

W dniu 2011-11-04 01:07, MH pisze:

Po to sa przyglupie instrukcje obslugi zeby je czytac, i kultury do tego nie mieszaj.

Reply to
Jerzy Dombczak

Jerzy Dombczak snipped-for-privacy@dabczak.net napisał(a):

Wiesz co. Lubię cie. Mądrze napisałeś.

Reply to
kogutek

Mario snipped-for-privacy@w.pl napisał(a):

==================

Szczerze powiedziawszy , mając na uwadze bystrość owego adwersarza , w pełni się z Tobą zgadzam. Jednakże , do wątka (nie mylić z dyskusją) dołączył się niejaki "KOGUTEK". Az głupio o tym pisać , bo to nie ta grupa dla "kogutka". Nie sądzę aby kogutek wiedział jaka jest różnica pomiędzy diodą Zenera/Tunelową no i niechaj kogutek jeszcze jakąś diodę wymyśli..

MH

Reply to
MH

Jerzy Dombczak snipped-for-privacy@dabczak.net napisał(a):

===================

Podaj mi łaskawie stronę owej przygłupiej , trochę czytać wyobraź sobie umiem. Kultura , no coś Waść , to nie do Waści !!!

MH

Reply to
MH

Napiszę Ci krótko:

Widzę, że Jerzy podał ci poprawną podpowiedź a ty nie chciałeś z niej skorzystać.

*PLONK!* warning #1 za lenistwo, głupawkę, roszczeniową postawę wobec innych i niepotrzebny trolling.

- Zaczynanie tematu czysto ad persona.

- Pisanie w temacie czyjegoś imienia i nazwiska z dopiskiem "(czy jakoś tam..)"

- Unoszenie się jak to CIEBIE potraktowano.

To wszystko świadczy o Twojej niewątpliwej kulturze ;)

Żenujące to było Twoje żalenie się (na 2 grupach) po tym jak usiłowałem Ci pomóc z testowaniem VHDL, że jestem trollem bo nie potrafię zrozumieć Twojego bełkotu i nie wkleiłem gotowca tylko napisałem czego szukać (pliki w VHDL). Żenujące jest żalenie się teraz, że nie dostałeś na tacy odpowiedzi tylko zostałeś odesłany do instrukcji. Zwłaszcza, że wpisanie w google "altium gerber files" znajduje ładny oficjalny poradnik z obrazkami, ale jak rozumiem to albo przerasta Twoje możliwości intelektualne, albo grupa jest Twoim helpdeskiem i ma obowiązek odpowiadać.

Reply to
Michoo

Użytkownik " MH" snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j8veok$cf9$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Jestes w mylnym bledzie - dla kogukta kazda grupa jest ta grupa. Kogutek jest panusenetowym trollem.

Reply to
Ghost

In the darkest hour on Fri, 4 Nov 2011 01:22:28 +0000 (UTC), MH snipped-for-privacy@WYTNIJ.gazeta.pl> screamed:

Moja odpowiedź nie jest związana z tematem... Trochę kłują w oczach te odstępy przed przecinkami i podwójne znaki interpunkcyjne (.., !!, ??).

Reply to
Artur M. Piwko

Calkowicie sie z toba zgadzam, ale nie masz (ja tez) wplywu na takich ludzi jak Jerzy Dombaczak - nazwany przeze mnie Jerzym Głąbczakiem. W pelni sobie zasluzyl na takie okreslenie. Najgorsze jest, ze ma wielu sobie podobnych i nasladowcow. Pojawienie sie takich ludzi ludzi czesto sprowadza post na manowce, bo ludzie zaczynaja z palantami dyskukowac a zapomnieli po co na grupie sie pojawili?

- aby szukac pomocy,

- aby komus pomoc.

Musisz sie uzbroic w cierpliwosc i olewac newsowych palantow. Oczywiscie jest tu wielu, ktorzy chca ci pomoc i zrobia to z przyjemnoscia.

Ja zauwazylem, ze im bardziej precyzyjnie opisany problem, pytanie....tym czesciej nikt nie chce odpowiedziec (moze sie boja....)

Pozdrowienia

Reply to
KrolikBystrzak

W dniu 04.11.2011 12:07, snipped-for-privacy@lonelytoons.com pisze:

Tylko "pomoc" nie zawsze oznacza podanie wszystkiego na tacy. W gruncie rzeczy problem rozwiązywało by szukanie w googlach trwające znacznie krócej niż napisanie posta - to świadczy o koszmarnym lenistwie pytającego. A na odpowiedź oburzył się jakby mu ktoś zgwałcił owcę i zeżarł żony.

Tak a propos bania się to pisanie jako KrolikBystrzak zamiast pod nickiem używanym od 2008 roku jest pięknym przejawem odwagi cywilnej panie ThinkXtra...

Reply to
Michoo

Ale odpowiedź Jerzego jest poprawna - wskazał stronę prototypy.com, gdzie jest instrukcja, jak należy generować gerbery z Protela/Altium. Co jeszcze miał zrobić? Laskę lamerowi? Na wskazanie strony lamer odpowiedział bezsensowną agresją.

Szkoda gadać...

Agresja w internecie jest coraz bardziej widoczna. Problemem tym od jakiegoś czasu zajmują się psychologowie. Można w sieci wyszukać niemało informacji i artykułów na ten temat. Wiele osób w kontakcie bezpośrednim z drugim człowiekiem jest uprzejma. Te same osoby, gdy wypowiadają się w internecie, potrafią być agresywna wobec innych ludzi. Przykładowo, gdy spytamy na ulicy o drogę, praktycznie każdy będzie chciał pomóc, pokierować. Gdyby zapytać o przykładową drogę na grupie dyskusyjnej, mamy naprawdę dużą szansę, że usłyszymy pod swoim adresem epitety. Jeśli zapytamy o przykładową drogę w komentarzu pod jakimś artykułem na Onecie, to mamy już 100% gwarancję, że zostaniemy niewybrednie obrażeni. Dlatego proszę, żeby agresywne osoby zastanowiły się choć przez chwilę nad sobą i swoim problemem. Ciekawe jestem, czy swoich rodziców, czy też żony traktujecie tak samo, jak ludzi napotkanych w internecie.

Pozdrawiam, Robbo

Reply to
Robbo

To nie Wersal, to grupa techniczna.

Jeśli człowiek o coś pyta i dostaje poprawną odpowiedź, której nawet nie sprawdził a ogłasza wszem i wobec wielkie pretencje, to należy się zastanowić, kto tu prowokuje agresję.

W dniu 2011-11-04 22:14, Robbo pisze:

Agresja to jest w wiekszosci przekaziorow TVNowych, pseudoredaktorzy nie mowia a krzycza to sie dziwisz ze ludzie musza to gowno odreagowac ?

Reply to
Jerzy Dombczak

Użytkownik "Robbo" snipped-for-privacy@gmail.com napisał w wiadomości news:4eb45620$0$8451$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Ta sytaucja nie ma nic wpsolnego z agresja. Po prostru przyszedl nakrecony kolo, ze "robi cos z mlodym" i chce na tacy to bedzie cacy. A tu nie ma na tacy, no to sie beiedaczyna wnerwia, ze przeciez spodziewal sie, ze tu daja na tacy.

Witamy w swiecie rzeczywistym. Proscie, a (niekoniecznie) bedzie Wam dane.

Reply to
Ghost

wszystko zgodnie ze starą gejowską zasadą, dlaczego miało by być łatwiej jak może być trudno... dlatego żaden myślący obywatel tego kraju nigdy nie powinien głosować na Unię Wolności...

Reply to
identifikator: 20110701

Użytkownik "identifikator: 20110701" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:j932ov$qok$ snipped-for-privacy@node2.news.atman.pl...

Olaz plonkowac idiotow mylacych grupy techniczne z seks oraz polityka?

Reply to
Ghost

Znasz zasade iz daje sie wedke a nie rybe ? Ale po co myslec nie ?

Pozdr

Marek

Reply to
Marek Borowski