Kuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D - Page 4

Re: Kuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D
Hello Dariusz,

Pisząc o dziesiątkach milisekund myślałem o reakcji regulatora
alternatora oczywiście.

 RoMan
Re: Kuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D
n suw pracy
y policzyć.

ść z
-
w bilansie

Na dwójce zasprzęglony poniżej kilku... Dokładnie jak napisałem
 - moment
bezwładności silnika sięga do 20% ogólnej bezwładności pojazd
u - czyli
nie "10 ms" a "poniżej sekundy" mamy. Parę rzędów wielkości wol
niej jak
reakcja pętli regulacji alternatora. Czyli gość bredzi jak potłuc
zony.

--
Darek

Re: Kuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D
Poszperałem w necie i znalazłem trochę wypowiedzi ludzi którzy próbowali
używać podobnej konfiguracji w turystyce i skarżyli się, że kuchenka
700W podczas włączania potrafiła wyłączyć przetwornicę 2kW (4kW w
szczycie). Pewnie przetwornica to jakiś chiński badziew... Tak czy
inaczej nie mając rozeznania za bardzo nie wiadomo co kupić. Do tego
jeszcze dochodzą problemy z akumulatorem.

W każdym razie w międzyczasie wpadłem na "genialny" pomysł - mały
generator spalinowy. :-D Co prawda drobniej kobiecie może być ciężko
"szarpnąć" ~30kg generatora ale od czego ma się studentów. :-D

Re: Kuchenka mikrofalowa w samochodzie :-D

Czasem ta drobna kobieta może mieć parę w łapie, zadziwiającą facetów :))