kty81-250 - Page 5

Re: kty81-250

Znam świetne forum, na którym na pewno Ci pomogą.

http://ataridevs.eu/phpBB3/

Zbędna operacja.

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: kty81-250

odwal się kurwo

Re: kty81-250

Pobaw się lepiej kupioną niedawno lokomotywą.

http://allegro.pl/lokomotywa-br-110-ho-i2719284972.html

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: kty81-250
wal się kurwo

Re: kty81-250
Hello Adam,

Na grupie pl.misc.samochody zawiązał się kiedyś Komitet Zniczowy,
który złożył niespodziewaną wizytę niejakiemu Zaciekowi AKA Maciej
Zarębski AKA .........

Myślę, że warto rozwijać tę piękną, nową tradycję.

 RoMan
Re: kty81-250

Adres z From jest aktualny? Wysłałem Ci maila w tym temacie.

A Zacieka pamiętam :)

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Re: kty81-250
Hello Adam,

Nie. Netia go rozwaliła :(

Odezwę się z żywego adresu.

:)

 RoMan
Re: kty81-250
tylko się nie zesrajcie...

Re: kty81-250

I wiesz juz dlaczego nikt ci nie pomaga ?

Musisz zaczac od dwoch rzeczy ... domysl sie jakich :-)

J.

Re: kty81-250

nie będę ukrywał że zawsze mnie to euro-fascynowało...
taka babska solidarność? tak?

Re: kty81-250
Nie trzeba, już jesteś znanym i patentowanym trolem, więc i idiotą.