Który rezonator kwarcowy jest lepszy?

Mam do wyboru dwa kwarce jeden jest kilka razy wyższy od drugiego, pozatym mają tą samą cz. 4.433619. Wyższy ma napis 4.433619 KDSI 2B . Niższy: 4.3CKSS6HT, wyglonda na nowszy. Który z nich jest lepszy?

Reply to
tojatomek

Może który nowszy może być?

Powiedz dokładnie o oc chodzi?

Reply to
tojatomek

A "lepszy" w jakim sensie?

Wybierz się na witryny producenta i po prostu porównaj parametry.

p.s. ustaw sobie czytnik abyś nie pisał w quoted-printable

Reply to
Pszemol

Niestety tu nie umiem pomóc.

A tu umiem: w okienku głównym Outlook Expressa wybierz z menu Narzędzia, ostatnia funkcja Opcje... i potem w okienku które sie pokaże wybierz zakładkę Wysyłanie i w niej naciśnij guzik Wysyłanie niusów tekstowe: w małym okienku które się pojawi, obok MIME będzie lista z kodowaniami, przestaw tam z quoted printable na "none" czyli po polsu "brak" albo co tam masz... (ja mam angielską wersję, nie pamiętam jak jest po polsku).

Reply to
Pszemol

Zmieniłem, a co to daje?

Reply to
tojatomek

To, że teraz przy odpowiadaniu, Outlook Express poprawnie oznacza cytaty tymi "ptaszkami" z lewej strony ("> ") Poza tym, quoted-printable nie jest nikomu potrzebne.

Reply to
Pszemol

tojatomek snipped-for-privacy@wp.pl wystukał(a):

to zalezy do czego na słuzyć i jak jest kwarc cięty.

Reply to
VSS