Kto zaprojektuje i bedzie produkowal dla mnie uklad... - Page 2

Re: Kto zaprojektuje i bedzie produkowal dla mnie uklad...

A jaki to blad technologiczny moze tkwic w projekcie jak BGA po
lutowaniu maja zimne pola lutownicze ?

Re: Kto zaprojektuje i bedzie produkowal dla mnie uklad...

Można zapomnieć o thermalsach dla większych padów.
Obaj macie rację, błąd można popełnić na każdym etapie produkcji.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Decyzja projektanta o użyciu układu w obudowie BGA okazała się błędna.

Re: Kto zaprojektuje i bedzie produkowal dla mnie uklad...

Ktory ujawnia sie w co ktorejs plytce ;)

Re: Kto zaprojektuje i bedzie produkowal dla mnie uklad...
A co w tym dziwnego - starczy, że dasz za duże pady i co któreś będą
robić zwarcie. Nawet płytka ze zwarciami może działać bezbłędnie jak
zewrze do nieużywanego pinu i padać na różne dziwne sposoby w przeciwnym
wypadku.

Re: Kto zaprojektuje i bedzie produkowal dla mnie uklad...

Jaka firma, choc miasto kolega poda :)

Re: Kto zaprojektuje i bedzie produkowal dla mnie uklad...
W dniu czwartek, 8 marca 2012, 15:51:36 UTC+1 uBF%ytkownik Jakub JewuB3%a n=
apisaB3%:

Jestem zainteresowany, jestem z Krakowa,
tylko proszEA% o mail-a bo coB6% nie mogEA%20
uzyskaE6% mail-a z grupy dyskusyjnej.
Mail do mnie: rora1(maB3%pa)poczta.fm lub numer GG: 8698113

pytajB1%cy

Re: Kto zaprojektuje i bedzie produkowal dla mnie uklad...

Odezwe sie.