kto to jest robert zemła i adam wysocki?

przepraszam za śmiałość, ja taki debil wśród takich europejskich elit, ale co to za europejscy przyjaciele robert zemła i adam wysocki? chłopcy jak ciągną to są strasznie nerwowi, spisuję ich ideały, a oni się denerwują... czy ta przyjaźń sięga jeszcze czasów politechniki warszawskiej? a czy robert zemła i adam wysocki ciągną też liderom pieńkowski i wnuczek no i oczywiście donald tusk? P.S. po co mi to zapyta europa? bo jestem ciekawy... P.S.2 a był jeszcze jakiś europejski komandos, donek69bronek - czy to wszystko są moi przyklejani koledzy z politechniki warszawskiej? chętnie bym pogadał o tamtych czasach :O)

użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU napisał:

Karolu zajmij się lepiej wprowadzaniem nowych modeli kabelków.

Żeby było w temacie grupy, masz tu kalkulatorek:

V.L.Pinkley

nie no czuję niedosyt! weź się przedstaw! a może chciałbyś dopisać się do OLMW?

no to teraz weźmie i popsuje.

Reply to
sundayman

noooo... powiem szczerze, że nie ma gorszej roboty niż naprawianie drukarek komputerowych... to dopiero szambo...

a przepraszam, naprawę drukarek bije napawa laptopów... peowskie szabo...

dostałem dziś ciekawego maila: "Nie syp spamem na pl.misc.elektronika. Inaczej zdejme ci wszystkie aukcje. " kto z grupy mógłby się za nim kryć?

W dniu 2017-03-15 o 17:24, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

A których drukarek? Laserowych, atramentowych, igłówek czy znakowych?

Ostatnio nawet widziałem 25-letnie elektryczne maszyny do pisania Facit, podłączone przez RS-232 do kompa jako drukarki znakowe, śmigają świetnie pisząc faktury VAT.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

zgaduję, że nie masz pojęcia o czym piszesz, ja przeszedłem szkołę napraw drukarek przeznaczonych do drukowania 10 stron na tydzień, które były obciążone wydrukami po 1000 stron dziennie... miałem naprawiać je sznurkiem i klejem do klejarki... zraziłem się do tego i do liderów...

W dniu 17.03.2017 o 16:52, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

ja ! ja ! Mnie wybierz !

Reply to
sundayman

W dniu 2017-03-17 o 17:03, niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU pisze:

I dalej nie napisałeś, czy to laser, atrament czy igłówka.

Reply to
Tomasz Wójtowicz

sundayman pisze:

Każdy by chciał. Ale nic z tego. To wina Tuska.

a więc to ty! ale mnie nastraszyłeś!

znasz oki 3221? (czy jakoś tak) miałem 100 takich drukarek i tylko jedną która poprawnie drukowała polskie znaki z programu kadrowego...

próbowaliśmy podstawić za nią wszystkie 100 sztuk, żadna nie drukowała poprawnie...

myśleliśmy, że to może przez eprom... zamieniliśmy, ustawiliśmy takie same konfigi podłączamy... nie drukuje...

co Pan Kolega by na to powiedział?

no kur... chcę wiedzieć, co Grupa zrobiła by w takim przypadku? łatwo strzelić z dupy, że to debil... no ale co niby można zrobić? ja jestem ciekawy!