złamany ch... wysocki

pan adam próbuje robić mi laskę publikując moje prywatne dane osobowe (w europie)... nie spodziewałem się, że mam tak oddanego i zagorzałego fana... chciałbym się więc czegoś dowiedzieć o panu adamie złamanym ch... zwłaszcza interesuje mnie jego spedalony sposób pozyskiwania moich danych (w wolnej zjednoczonej wyzwolonej kompetentnej europie)...

jeśli Ktoś ma coś w tym temacie do powiedzenia, zapraszam do dopisania...

P.S. reagując profilaktycznie na dupowystrzał speca do różniczkowej wersji równań maxwella dodam tylko, że ja nie jestem z platformy europejskiej...

Pamiętaj, że nie tylko Adam zna twoje dane osobowe i nie do końca są one prywatne. Handlując na Allegro stajesz się przedsiębiorcą, choćbyś się nawet nie zarejestrował i handlował na czarno. A dane przedsiębiorcy nie podlegają ochronie. Przed żadnym sądem nie wygrasz sprawy.

mieszkam w europie, co automatycznie oznacza, że popieram platformę obywatelską... nie spamuj Roman, nie masz nic do powiedzenia, nie pisz...

Reply to
feldmarszałek tusk

Mam bardzo dużo do powiedzenia. I wolisz, żebym jednak nie mówił, Karolu.

to już Twoja prywatna sprawa... przeczytaj jeszcze raz pytanie i jeśli nie masz nic do powiedzenia, nie pisz...

Reply to
feldmarszałek tusk

Bo co?

nie czytasz, ja nie jestem z po, bo nic, Twoja sprawa...

powiedz mi Roman jaka jest u Ciebie znajomość języka angielskiego?

Reply to
feldmarszałek tusk

Strzelam, że 1000x większa niż Twoja :P

Reply to
Jakub Rakus

a jak z dżołkami?

Reply to
feldmarszałek tusk

Możesz spudłować :(

Myślę, że wszystko już sam napisałeś... Zrobił Ci laskę, dałeś mu dane ;-)

Reply to
Pszemol

Tu się jebnij.

Reply to
Adam Wysocki

W dniu niedziela, 29 czerwca 2014 14:44:41 UTC+2 użytkownik feldmarszałek tusk napisał:

Grupy dyskusyjne wacku jeden pomyliłeś.

Tak, taaak... Wiemy. Tyś jest z Tworek na chwilowej przepustce. Zacznij od r. Maxwella w postaci całkowej. Np. prawo Gaussa.. W tej postaci bardziej intuicyjne. A jak skończy ci się przepustka, to weź sę Byrona/Fullera (autorzy pewnej książki) i poczytaj sobie o tym pomiędzy kolejnymi elektrowstrząsami.

Reply to
stchebel