kto może wyfrezować

czy istnieją jakieś firmy które świadczą usługę frezowania otworów w
obudowach metalowych?

można prosić o jakieś namiary?

P.S.
Kolegi z forum nie chcę denerwować, bo pewnie nie zgadza się z moim
światopoglądem, więc nie ma w tym żadnego intresu... proszę nie denerwować
na moje konto.

Re: kto może wyfrezować

tego pełno chyba w każdym mieście.

Re: kto może wyfrezować
jednak wolałbym, żeby mnie Ktoś nakierował, w googlach same jakieś mega
korporacje produkcyjne...

Re: kto może wyfrezować

Zgadzam się z tym poglądem. Kogo stać na reklamę, to potrzebuje żeby maszyna
chociaż z godzinkę popracowała. Jakieś małe ilości to tylko u jakiegoś
emeryta, albo "amatora", to znaczy zawodowca, ale ze starą maszyną i
niepełnym wyposażeniem. W takim przypadku trzeba określoną robotę sprawdzić,
czy na tym się da zrobić.

Site Timeline