kto ma dobrą pamięć...?

W dniu 2013-08-11 03:31, sundayman pisze:

To tylko różne propozycje rozwiązania problemu w zależności od tego, co i jak masz, możesz sobie wybrać właściwe rozwiązanie. Dla jednego łatwiejsza będzie zmiana programu, dla innego dobudowanie odrobiny hardware. Ja tylko dodam od siebie, że być może wystarczy tylko przełączać TX, a RX podać na oba procesory równocześnie, o ile protokół będzie na to pozwalał. Ale jak nie chcesz się w to bawić i masz miejsce, to przełączaj oba kanały sprzętowo. Gdyby zależało Ci na miejscu, to byś załatwił sprawę bez dodatków. Ocena wartości rozwiązania na szczęście należy do Ciebie. A tak w ogóle to ... ile sygnałów UARTA podajesz na MAXa? Ile kanałów ma MAX? Bo może prawie nic nie potrzebujesz?

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz

używam MAX232ACWE, czyli jeden TX+RX+RESET. Ot, najzwyklejsze rozwiązanie, dzięki któremu mogę zapodać program, a dodatkowo mam komunikację z MCU do PC (z czego korzystam np. przy odczycie pamięci zdarzeń urządzenia).

Reply to
sundayman

W dniu 2013-08-11 15:47, sundayman pisze:

No to żeby nie reset to załatwiłbyś wszystko jednym maksem. Ewentualnie są jakieś, co mają więcej kanałów, ale to raczej skórka nie warta wyprawki.

Pozdrawiam

DD

Reply to
Dariusz Dorochowicz