kto ma dobrą pamięć...? - Page 2

Re: kto ma dobrą pamięć...?

To tylko różne propozycje rozwiązania problemu w zależności od tego, co
i jak masz, możesz sobie wybrać właściwe rozwiązanie. Dla jednego
łatwiejsza będzie zmiana programu, dla innego dobudowanie odrobiny
hardware. Ja tylko dodam od siebie, że być może wystarczy tylko
przełączać TX, a RX podać na oba procesory równocześnie, o ile protokół
będzie na to pozwalał. Ale jak nie chcesz się w to bawić i masz miejsce,
to przełączaj oba kanały sprzętowo. Gdyby zależało Ci na miejscu, to byś
załatwił sprawę bez dodatków. Ocena wartości rozwiązania na szczęście
należy do Ciebie.
A tak w ogóle to ... ile sygnałów UARTA podajesz na MAXa? Ile kanałów ma
MAX? Bo może prawie nic nie potrzebujesz?

Pozdrawiam

DD

Re: kto ma dobrą pamięć...?

używam MAX232ACWE, czyli jeden TX+RX+RESET.
Ot, najzwyklejsze rozwiązanie, dzięki któremu mogę zapodać program, a
dodatkowo mam komunikację z MCU do PC (z czego korzystam np. przy
odczycie pamięci zdarzeń urządzenia).

Re: kto ma dobrą pamięć...?

No to żeby nie reset to załatwiłbyś wszystko jednym maksem. Ewentualnie
są jakieś, co mają więcej kanałów, ale to raczej skórka nie warta wyprawki.

Pozdrawiam

DD

Re: kto ma dobrą pamięć...?

ano :)