Kto będzie miał bateryjkę litową z krótkim kabel

Szukam bateryjki na 3V o małej pojemności (np. 120mAh lub więcej) żeby już miała kabelek z wtyczką 2-pin o rozstawie 100 milsów... Do podtrzymania RTC+STATIC RAM. Kto będzie miał taką bateryjkę? Najchętniej dowiedziałbym się kto to produkuje i jaki jest "part number" :-)

Reply to
Pszemol

BATERIA BIOS IBM SERIA A , T , R , X , 560 , 570 powinna podejść, dokładnie nie pamietam rozstawu ale to złącze chyba bedzie miało 100milsów. Do kupienia na allegro itp za kilka złotych.

Reply to
j.r.

Jeśli chodzi Ci o to:

ja bym obstawiał że to jest złączka 2mm a nie 2.54mm. Złączka 100 mils (2.54mm) wygląda tak jak ta od wiatraka komputerowego. Taki sam rozstaw pinów maja również złączki na płycie głównej do FDD, IDE/HDD.

Potrzebuję kupić gotowe i ładnie wykonane 7 sztuk. W sumie moglbym je samemu zrobic z czesci ale mi sie troche nie chce ;-)

Reply to
Pszemol

Dokładnie o te. Jeśli to jest 2mm to niestety trudno. Ja bym zainwestował w nasadki 2,54 i je zacisnął w 5 minut jak jest już druk albo wsadził złącze

2mm. Te baterie nie znikną z rynku w ciągu roku, IBM-ów jest za dużo na świecie i części do nich będą jeszcze długo dostępne choćby z rozbitków :)
Reply to
j.r.