Kto będzie miał bateryjkę litową z krótkim kabel kiem?

Szukam bateryjki na 3V o małej pojemności (np. 120mAh lub więcej)
żeby już miała kabelek z wtyczką 2-pin o rozstawie 100 milsów...
Do podtrzymania RTC+STATIC RAM. Kto będzie miał taką bateryjkę?
Najchętniej dowiedziałbym się kto to produkuje i jaki jest "part number" :-)

Re: Kto będzie miał bateryjkę litową z krótkim kabelkiem?
BATERIA BIOS IBM SERIA A , T , R , X , 560 , 570 powinna podejść,
 dokładnie nie pamietam rozstawu ale to złącze chyba
 bedzie miało 100milsów. Do kupienia na allegro itp za kilka złotych.
--
pzdr, j.r.

Re: Kto będzie miał bateryjkę litową z krótkim k abelkiem?

Jeśli chodzi Ci o to:
http://www.allegro.pl/item575183316_bateria_bios_ibm_seria_a_t_r_x_560_570.html
to ja bym obstawiał że to jest złączka 2mm a nie 2.54mm.
Złączka 100 mils (2.54mm) wygląda tak jak ta od wiatraka komputerowego.
Taki sam rozstaw pinów maja również złączki na płycie głównej do FDD,
IDE/HDD.

Potrzebuję kupić gotowe i ładnie wykonane 7 sztuk.
W sumie moglbym je samemu zrobic z czesci ale mi sie troche nie chce ;-)

Re: Kto będzie miał bateryjkę litową z krótkim kabelkiem?

Dokładnie o te. Jeśli to jest 2mm to niestety trudno. Ja bym zainwestował
w nasadki 2,54 i je zacisnął w 5 minut jak jest już druk albo wsadził złącze
2mm.
Te baterie nie znikną z rynku w ciągu roku, IBM-ów jest za dużo na świecie
i części do nich będą jeszcze długo dostępne choćby z rozbitków :)
--
pzdr,j.r.
IBM T21 & T23 od 2004 r.

Site Timeline