Krótkofalowe radio samochodowe

Witam!

Dostałem misję zakupu pewnego urządzenia, ale nie za bardzo wiem gdzie tego szukać. Chodzi mi o dalekosiężny radioodbiornik samochodowy. Znajomy z Danii posiada takie coś, z tym że jest już to 20 letni, analogowy staruszek (odbiornik, nie znajomy) w dodatku zakupiony w Iraku. Zapragnął zmienić to na coś bardziej nowoczesnego, najlepiej z cyfrowym wyświetlaczem i wszystkimi tymi bajerami które można znaleźć teraz w radyjkach FM/AM.

Najważniejszym kryterium przy wyborze odbiornika będzie jakość odbieranych stacji Tureckich, Irackich, Irańskich i reszty Bliskiego Wschodu z terytorium Danii. Tym kierujcie się podając konkretne linki.

Proszę o nakierowanie mnie na konkretne firmy które to produkują, sklepy w Warszawie i okolicach, sklepy internetowe albo kategorię na allegro gdzie znajdę taki wynalazek.

Z góry dzięki za pomoc :)

Reply to
ziutek

Witam

Może coś w tym guście:

Nie tylko KF, ale powinno na KF być nieźle.

Paweł

ziutek schrieb:

  1. zainwestować w antenę
  2. poszukać wśród odbiorników komunikacyjnych. Np. ICOM R1500PC

takowe mają dobry odbiór możesz poszukać wśród odbiorników samochodowych. Np. Kenwood takowe ma.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

ziutek pisze:

Szukaj przy pomocy hasła "odbiornik globalny" ("global receiver").

Tutaj znajdziesz opisy kilku radioodbiorników:

prawda nie samochodowe, ale może się przyda...

pzdr mk

Reply to
mk

Użytkownik "mk" <REVERSE snipped-for-privacy@myzskm.REMOVE napisał w wiadomości news:fgdf42$cvr$ snipped-for-privacy@news.wp.pl...