Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2 .5m)

Nasz polski, typowy kabel komputerowy ma jakieś 2m, może 2.5 metra...
I ma z jednej strony 3-bolcową wtyczkę europejską (CEE 7/7) a z drugiej
typową komputerową (C13)...
Jak tu: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item30%0359526473

Czy widzieliście gdzieś takie kabelki ale żeby były o wiele krótsze?
50cm? A nawet 30cm?

Niby mogę sobie kupić wtyczkę skręcaną i samemu skrócić kabelki,
ale wolałbym już gotowe, z wtyczką odlewaną w plastiku...

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

Podobno typowe jest tu 1,8 metra.

Nasz polski (być może dotowany przez Klub Przyjaźni Polsko-Chińskiej)
kosztuje ze sześć razy mniej.

Ja widziałem krótsze, nawet mam takie nieco ponad metr. Z półmetrowym
zetknąłem się raz, ale chyba miał koniczynę na końcu (jak to zwykle
bywa w zasilaczach do laptopów).

Też nie lubię tej plątaniny kabli.

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)

Tak czy inaczej oceniłem na oko długość w miarę dobrze...
To będzie 6 stóp, więc 1.8 metra się zgadza :-)

E, no - cena tego tam na eBay to jest kosmiczna...
Takie kable mi się walają po szafach wszędzie bo przecież z kazdym
szpejem przychodzą - długie są bez rynkowej wartosci :-))

Taką trójlistkową koniczynę? :-)))

No to czujesz o co mi chodzi. A już całkiem mnie do furii doprowadza
zasilacz taki jak ten tutaj:
http://www.volgen.com/datasheet/SPU15A%20SERIES (p9~p10).pdf
i przyjdzie z 2 metrowym kablem zasilającym... Ludzie!
Trochę wyobraźni!!! Przecież wystarczyłby kabelek na 20-30cm...

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)

A takie na 2.5 metra też są:
http://www.qualtekusa.com/Catalog/Power_Cords/PDF%20Files/367003d01.pdf

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

Ja pisałem o typowych. Ja mam jeden 4.5 metra. Ale są też półmetrowe,
wystarczy użyć gugla (jeśli kto potrafi):

http://www.interpower.com/scripts/cgiip.exe/WService=ic/findpart.p?w_part86%230850

http://www.interpower.com/ic/p65list.asp

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)
http://www.interpower.com/scripts/cgiip.exe/WService=ic/findpart.p?w_part86%230850

Widziałem tą witrynę, ale nie planuję zakupu 1000 sztuk tych kabli :-)
A płacić prawie $11 za sztukę przy zakupie kilku sztuk to trochę ciężko...

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

http://www.interpower.com/scripts/cgiip.exe/WService=ic/findpart.p?w_part86%230850

Trzeba było tak od razu. A nie dopytywać się, czy kto widział.

Ten długi był coś koło $15, więc tu i tak taniej. To zresztą chyba normalny
poziom cen w obrocie detalicznym przy sprzedaży wysyłkowej (konkurs bez
nagród: kto wygugla najtańszy kabel dostępny w sklepie on-line). Można
podpytać tych gości z Iowa, może powiedzą komu sprzedają w ilościach
hurtowych i tam uderzyć z kolejnym pytaniem. Albo odwrotnie -- tym od
zasilaczy pokazywać wyżej wymieniony link i wytłumaczyć, że gdyby taki
kabel był w komplecie, to ich interes byłby bardziej konkurencyjny.
Może w końcu do nich dotrze, że w interesach tak jest, że nie zawsze
dłuższy oznacza lepszy.

Re: Krótki kabelek zasilający kom puter (50cm zamiast 2.5m)

Większość kobiet twierdzi, że długi interes, to jednak atut ;)...

Pozdrawiam
Konop

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

Wiem, że tym konkursu nie wygram, ale:

http://www.ceneo.pl/1669001
http://sklep.fusic.pl/p,pl,1121,1.html

   Kable sieciowe wykonane Wireworlda wykonane są w unikalnej
   technologii redukującej szumy, a zastosowane przewody zapewniają
   maksymalne filtrowanie dzięki odpowiedniej kombinacji indukcji oraz
   pojemności i obniżają rezonans elektryczny, czego nie potrafią kable
   sieciowe innych firm. W serii tej zastosowano także specjalne ekrany
   w zbalansowanej konfiguracji, które ułożone bliskoprzewodów eliminują
   niepożądaną energię. Przewody Wireworlda poprawiają czystość, zakres
   dynamiki oraz trójwymiarowość sceny.

   Długość: 2.00 m
   Cena:  519.00 PLN

Produkt ten należy w szczególności polecić tym, których nie wpuszczono
do Media Marktu ze względu na stan zdrowia.

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50 cm zamiast 2.5m)
Hello Jarosław,

A komu polecić ten?
http://sklep.fusic.pl/p,pl,2024,acrolink+7n-s20000+mexcel+2+x+2m++gratis.html

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50 cm zamiast 2.5m)

Rewelka!!!

cytat
"przykładamy szczególną uwagę do takich elementów jak ekspresja, ton,
osobista więź z wykonawcą, jakość głosu i instrumentów, atmosfera itp"

sądząc po opisie, zapewne tym, którzy oczekują przenoszenia przez kabel
"osobistej więzi z wykonawcą"... Ciekawe w jakim paśnie odbywa się
transmija tej więzi...

cytat:
"Nowa seria kabli Mexcel charakteryzuje się zapierającym dech w
piersiach pasmem przenoszenia aż do 18 GHz! "

kurde, kto wie, może i taka transmisja się zmieści ;))))))) wystarczy
uwierzyć ;)

--
DJ

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50 cm zamiast 2.5m)

A ja bede musial zamontowac drzwi pancerne do warsztatu. Lezy tam chyba z
10kg poliolefin w roznych postaciach. Cholera jasna, mam akurat w walizce
chyba z 5m izolacji poliolefinowej samokurczacej, chyba zadzwonie po Chucka
Norisa by mnie chronil. Juz sie boje...

Waldek

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)

No toście mnie panowie rozbawili w to sobotnie popołudnie...
Szczerze mówiąc chciałbym poznać osobiście człowieka
który kupił taki kabel i obserwować minę sprzedawcy
w czasie przeprowadzanej transakcji... to musiało być mocne.

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

Niekoniecznie sprzedawca był zdziwiony.
Znam gościa, który kupił kabelek 60 cm do kina domowego za 9 tys zł. Było to
w roku chyba 2002.
Jechal po niego ponad 60 km do sklepu i czekał chyba z miesiąc aż mu
sprowadzą.

--
Pawełj

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

Pod sklepem tak czekał? (po takich wszystkiego można się spodziewać,
więc wolę spytać)

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

Nie:). Zostawił w sklepie telefon. Tzn numer telefonu i jak mieli
tozadzwonili.
Kabel kupił w czwartek - pierwszy odsłuch był dopiero w sobotę.
Bo musiał się nastawić psychicznie. To oczywiście jego słowa.
Miał nierówno pod sufitem? Pewnie większość tak myśli.
Ale stać go było i to się liczy. A skoro to sprawiło mu radość to pewnie i
sprzedawca nie miał jakichś strasznych kompleksów

--
PawełJ

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

Nie tyle strasznych, co żadnych. Kompleksów, obiekcji, skrupułów.
Takich rzeczy nie sprzedaje się przecież byle gdzie, tylko
w Specjalnych Sklepach. Tam wszystkich klientów traktuje się
z należnym szacunkiem i powagą. Nikt się z nich nie wyśmiewa,
nikt nie powątpiewa w opisywane przez nich doznania. Sprzedawcy
dobrze wiedzą, jak trzeba się zachować. Biznes jak każdy inny.

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamia st 2.5m)

Bo ja wiem?
1.2m, $3,coB6%tam, wysyB3%ka w cenie.
WygraB3%em, czy ktoB6% mnie przebije?
(inne oferty z tej samej witryny siEA% nie liczB1% :P )
Marek

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)

To ja już idę strugać medal z kartofla dla zwycięzcy.

Re: Krótki kabelek zasilający komputer (50cm zamiast 2.5m)
Standard to 1.5m, do niektórych sprzętów dają 1.2m, czasem zdarzają się 1.8m

Będzie ciężko. Czasem zdarzają się takie krótkie przewody "do ups" tzn z
obu stron "komputerowe" wtyczki gniazdko-wtyk, ale nie chińszczyzna.