[KrakĂłw] Zakupy w dealextreme

Nie robi ktoś w najbliższym czasie zakupów w de?
Partycypowałbym w kosztach przesyłki. Chciałbym kilka drobnych rzeczy kupić.

zyga
--
--force --nodeps --all

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextrem e

"Zygmunt M. Zarzecki" =

NiezC5%82e, majC4%85c na uwadze darmowe przesyC5%82ki z DX. :))

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextreme

Jesteś pewien, że wszystko wysyłają gratis?

zyga
--
--force --nodeps --all

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextrem e
Ja czekam 9 tydzień na "podobno" wysłaną paczkę z DX...

K.

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextreme

kupowalem kilka razy, za kazdym bylo ok ale ostatnio przeslali mi produkt nie
taki tj do tego samego sluzacy ale nie ten ze zdjecia (nie tej jakosci).
Zaplacilem za produkt ktory (wg opisow klientow) mialbyc cool 10/10 a dostalem
to co kosztuje polowe tego co zaplacilem na innych ofertach DX :(

Reklamacja to grochem o sciane... gnoje. Straty male ale wkur... pozostaje.

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextreme

Nigdy nie miałem kłopotów z reklamacją, wysyłali nowe rzeczy, nie
chcieli zwrotu starych.
Ale jak raz źle policzyłem rzeczy to napisali mi, że się mylę i tyle.

Andrzej

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextreme

no coz moze mam pecha, wyslali cos innego (ale do tego samego celu) znacznie
tanszego a mial byc produkt pol profesionalny...

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextreme

Daj linki do DX, no chyba Ĺźe to wibrator analny :)

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextreme

Nie mierz wszystkich swoją miarą.
Linki są w poście niżej/wyżej.

zyga
--
--force --nodeps --all

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextrem e

Serio?
Bo mam tu jedno elektroniczne gówienko od nich, po jakimś czasie
przestało działać. Zastanawiałem się czy sens reklamować i odsyłać...

Pozdr. TC

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextreme

Potwierdzam, czasem list idzie dwa tygodnie, czasem dwa miesiące, reguły
brak. Czasem warto udać się na pocztę i zapytać.

Andrzej

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextreme
[.....]
W sierpniu/wrześniu b.r. złożyłem 3 zamówienia po ~$50 każde i wszystkie
dotarły do mnie w przeciągu 2 tygodni. Z drugiej strony, odnośnie
reklamacji czy też jakości, no cóż, dostaje się to, za co się zapłaciło.
:-)

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextreme

Wszystko, choć ten gratis to chyba 10 centów.

Andrzej

Re: [Kraków] Zakupy w dealextreme
Hello Andrzej,

nie wydaje mi się.

Re: [Kraków] Zakupy w dealextreme

Sprawdziłem, przy zakupie od 15$ wzwyż przesyłka jest rejestrowana i
kosztuje to 1 centa.
"00000     Tracked Air Mail Service Fee    x1 Shipped     USD 0.01"

Andrzej

Re: [Kraków] Zakupy w dealextreme

Mniejsze zakupy niż chyba 15$ wysyłają przesyłką nienumerowaną
czekałem na taką 3 miesiące, dopiero wtedy przyjęli reklamację,
za dopłatą 2$ wysłali poleconym, doszedł w 16 dni.

a.

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextreme

Ja potrzebuję coś takiego:
http://www.dealextreme.com/p/translucent-aaa-to-aa-type-battery-converter-cases-4-case-54457

A może w polandii to można nabyć gdzieś?
20 (5x4) sztuk potrzebuję.

zyga
--
--force --nodeps --all

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextreme
http://www.dealextreme.com/p/translucent-aaa-to-aa-type-battery-converter-cases-4-case-54457

10s googlania
http://www.gadgets.pl/shop.php?a=opis_prod&id16%&categorie=2&utm_source=nokaut.pl&utm_medium=cpc&utm_campaign20%11-10&utm_content16%#nclid74%a7cd63bc342a1399aff2e3b7e45551

Jak poświęcisz 30s pewnie znajdziesz tańsze:)
i tylko na R6, a nie R6+R14+R20.

pzdr
bartekltg

Re: [KrakĂłw] Zakupy w dealextreme
The Matrix has you, Zygmunt M. Zarzecki...

http://www.dealextreme.com/p/translucent-aaa-to-aa-type-battery-converter-cases-4-case-54457
A te są złe?
http://allegro.pl/adaptor-r3-aaa-uzywasz-jako-r6-aa-najtaniej-fv-i1859804988.html

Sławek
--
  ________ Mały poradnik życia -  79 : Trzymaj się z dala od narkotyków
_/ __/ __/ i od ludzi, którzy mają z nimi do czynienia.
Re: [Kraków] Zakupy w dealextreme

http://www.dealextreme.com/p/translucent-aaa-to-aa-type-battery-converter-cases-4-case-54457
http://allegro.pl/adaptor-r3-aaa-uzywasz-jako-r6-aa-najtaniej-fv-i1859804988.html

A przewód od "-" do czego przylutuję?
Chcę zasilać urządzenie bateryjne, nie mające gniazdka zasilającego i
nie ma możliwości zamontowani tam gniazdka.

zyga
--
--force --nodeps --all

Site Timeline