Konwerter IcpDas i7188e1 - szukam pomocy

To jest konwerter rs<>eth Obecnie mam taki jeden ale potrzebuję jeszcze
kilka. Kiedyś uruchomiłem ten konwerter ale to było w 2005 i teraz nie mogę
zaskoczyć jak się go programowało. Trzeba do niego wgrać skrypt i program,
które są w tym co jest uruchomiony. Niestety dostępna dokumentacja jest
niewystarczająca albo ja mam zaćmienie i nie potrafię zgrać z jednego i
wgrać do drugiego. Dedykowaną aplikacją połączyć się udało ale urządzenie
zgłasza się inaczej niż w instrukcji i nie potrafię tego przeskoczyć.

Wiem, że można użyć czegoś innego ale ten moduł działa od 7 lat i to tak jak
chcę. Kupiłem inne konwertery do testów ale one się nie umywają.

PC

Site Timeline