Konwerter.

Witajcie.

Od wczoraj, gdy przymrozilo, zgubilem sygnal z anteny satelitarnej.
Czy powodem moze byc kiepskiej jakosci konwerter?

Re: Konwerter.
    Tak ale raczej stawiam na słaby sygnał, kiedy czaszę
pokrywa lód sygnał jest bardziej tłumiony i mogą być
takie efekty.
    Znawcą nie jestem ale 60cm czasza jaką pewnie posiadasz
nie zawsze wystarcza.
--
pzdr,. j.r.

Re: Konwerter.

Nie mierzylem czaszy, ale jest ona od starej Wizji.
Od czerwca mam n i niedawno dokupilem konwerter quad.
Dwa dni temu przestalo dzialac.
Ustawialem antene, ale nic nie dalo.
W takim razie pojde kupic wieksza czasze.

Re: Konwerter.

trzeba było nie ruszać anteny tylko podmienić konwerter na próbę
np ALPS robiony w Czechach jest po 25zł

Antena 75cm, w Olsztynie, daje z Astry sygnał 100%, jakość 87%
Wątpię że to wina talerza chyba że masz siatkowy co zbiera wodę w
oczkach.

--
Piotr

Re: Konwerter.

Czy istnieje prawdopodobieństwo że dostała się do niego wilgoć i zamarzł w
środku lub coś się uszkodziło przez rozszerzającą się wodę w wyniku
zamarzania?

Re: Konwerter.
Odpowiadam.

Otoz kupilem nowy konwerter i wszystko dziala.

Site Timeline