kontroler fdd - Page 2

Re: kontroler fdd

Faktycznie, to inna osoba, teraz zauważyłem (i tym bardziej nie wiem
o co chodzi z tym kontrolerem).

Re: kontroler fdd

Jak najbardziej :))

http://www.idg.pl/news/174141/ZUS.oglasza.przetarg.na.130.tysiecy.dyskietek.3.5.1.44.MB.html

Re: kontroler fdd
w ostateczności mógłbym sobie zrobić, tylko nie wiem jak
skonstruować pętlę fazową PLL do wyławiania wartościowych bitów
z ciągu MFM... Nikt nie widział gdzieś takiego schematu?

Re: kontroler fdd

Łatwiej wymontować z karty i/o.

Łatwiej kijek pocienkować niż go potem pogrubasić.

Re: kontroler fdd

chyba będzie łatwiej oprogramować ISA'ę i wykorzystać jakąś kartę IO. Tylko
kłopot może być w obsłudze DMA, która jest konieczna do gadania z fdd takim
pecetowym.

@

Re: kontroler fdd

Jeszcze łatwiejsze może się okazać podłączenie do napędu FDD ze złączem
USB. Ale coś mam wrażenie, że tu nie chodzi o to, żeby było łatwiej.

Re: kontroler fdd

Usilujemy cie namowic zebys jednak tego w ogole nie robil.

FDD .. same wady w dzisiejszych czasach.

J.

Re: kontroler fdd

na tym się pewnie skończy, ale wolałem zapytać dla formalności
;o)... kiedyś w sklepie AVT był 8272, ten sklep jeszcze
istnieje?

Re: kontroler fdd

Nawet jakbys mial w szufladzie .. to i tak nie uzywaj :-)