Konica 7145 nie reaguje na przyciski

Witam,

Dostałem w ręce konikę jak w temacie, która jednak nie reaguje ani na przyciski ani na panel dotykowy. nie wyświetla żadnych błędów, nie znalazłem też zachęty do wprowadzenia hasła. Klawisz kopiowania świeci się na zielono, naciśnięcie powoduje krótkie "zagadanie", ale kopia nie wykonuje się. Czy to już sprawa do serwisu, czy może kopiarka ta ma jakiś chytry sposób na odblokowanie? W manualach niestety na nic nie wpadłem.

pozd raqs

Reply to
raqs