Konfigurowanie FPGA

Mam pewien dylemat, pisałem do Xilinxa parę razy, pisałem do nich na
forum i niestety brak odpowiedzi. Może ktoś z Was coś doradzi. Ale do
 rzeczy. Chcę konfigurować spartana 6 (XC6SLX45) za pomocą pamięci
XCF16P w trybie równoległym master SelectMap, tak ja na malunku 2-6 (st
rona 32).

http://www.xilinx.com/support/documentation/user_guides/ug380.pdf

Zwróćcie uwagę, że pin BUSY pamięci konfiguracyjnej jest podpię
ty sztywno na GND!

A teraz czytamy inny dokument:

http://www.xilinx.com/support/documentation/errata/DS123-E01.pdf

Na stronie 2 pkt. 4 piszą:
Connect the PROM BUSY pin to the FPGA BUSY pin only when the FPGA is set to
 use a parallel (SelectMAP) configuration mode. For serial configuration mo
de, the PROM BUSY pin must be left unconnected or must be driven Low.

No to teraz już kurde nie wiadomo gdzie jest prawda.. Co o tym sądzicie
?

Re: Konfigurowanie FPGA
\

Prom moze byc podlaczony do FPGA BUSY pin'u tylko jesli uzywasz trybu
pracy parallel (SelectMAP) w innym wypadku PROm musi byc odlaczony.

Re: Konfigurowanie FPGA
W dniu środa, 31 lipca 2013 12:32:37 UTC+2 użytkownik LeonKame napisa
ł:

Jest to pewne? Bo w pierwszym z cytowanych dokumentów dla trybu parallel
SelectMap nasmarowali na rysunku BUSY=>GND !!

Site Timeline