Konfiguracja ustawień SMTP - wysyłanie meil'a.

Jest taki program do notowań giełdowych (Amibroker)

którego jedną z funkcji jest funkcja wysyłania mail'i z podprogramu emailer.exe (znajdujący się w katalogu Amibroker). Czy ktoś pomoże mi wysłać meila'a przy pomocy tego podprogramu, najlepiej na konto
lub na adres snipped-for-privacy@text.plusgsm.pl Okno konfiguracji wygląda tak:
P.S. I czy jest jakiś inny sposób (łatwiejszy) wysyłania mail'i oprócz tego o którym mówił mi kolega z pl.biznes.wgpw: news:hfqelo$b3r$ snipped-for-privacy@news.onet.pl

"[...] ja mam na własnej domenie i serwerze, a wszystko wisi na netarcie "nazwa.pl"[...]".

P.S. Jak juz naprawdę się nie da, to niech mi ktoś przynajmniej podpowie jaka jest zasada działania "własnej domeny" i serwera "wiszącego na netarcie", i jak to ten mój kolega z pl.biznes.wgpw wszystko mógł skonfigurować (ogólne zasady działania) że mu to całe "ustroistwo" meil'e na dany adres wysyła....

Reply to
Endriu

Ewentualnie mile widziane przekierowane na odpowiednią grupę ..... pytanie tylko jaką....?.

Reply to
Endriu

Użytkownik "Endriu" snipped-for-privacy@interia.pl napisał w wiadomości news:hg2bnf$o25$ snipped-for-privacy@news.interia.pl...

na pl.comp.mail

W ogólności - żeby wysłać to potrzebujesz:

  1. miec konto pocztowe na serwerze obsługujacym smtp - np. konto na gmail.com
  2. Przeczytać
    - wybierasz atuentykacje TLS, nazwe uzytkownika wpisujesz w polu Sender

MaW

Reply to
MaW

[...] smtp.gmail.com (użyj uwierzytelniania) Użyj uwierzytelniania: Tak Użyj funkcji STARTTLS: Tak (w niektórych klientach ta funkcja jest określona jako połączenie SSL) Port: 465 lub 587 [...]

No własnie o to chodzi że w/w wersja Amibrokera nie obsługuje TLS-u zwanego również SSL, które dostępne jest dopiero w wyższych wersjach - której ja nie posiadam (moja to 5.20).....

  1. Download and install AmiBroker 5.21 or higher
  2. Download and run SSL add-on from
    Configure (Tools->Preferences->Alerts) with SSL enabled as shown in this picture:

Dostępne metody logowania w mojej wersji Ami to:

" [...] CRAM MD5 AUTH LOGIN LOGIN PLAIN POP3 before SMTP [...] "

Co mi poradzisz na to kolego ?. Czy idzie jakoś łatwo (bez stawiania serwerów jak u mojego kolegi Ryszarda z pl.biznes.wgpw) obejść ten problem ?.

Reply to
Endriu