Konfiguracja ustawień SMTP - wysyłanie meil'a.

Jest taki program do notowań giełdowych (Amibroker)
http://www.amibroker.com/download.html

którego jedną z funkcji jest funkcja wysyłania mail'i z podprogramu
emailer.exe (znajdujący się w katalogu Amibroker).
Czy ktoś pomoże mi wysłać meila'a przy pomocy tego podprogramu, najlepiej na
konto http://www.plusnet.pl/ lub na adres snipped-for-privacy@text.plusgsm.pl
Okno konfiguracji wygląda tak:
http://hyy.pl/images/31fff.png

P.S. I czy jest jakiś inny sposób (łatwiejszy) wysyłania mail'i oprócz tego
o którym mówił mi kolega z  pl.biznes.wgpw:

 "[...] ja mam na własnej domenie i serwerze, a wszystko wisi na netarcie
"nazwa.pl"[...]".

P.S. Jak juz naprawdę się nie da, to niech mi ktoś przynajmniej podpowie
jaka jest zasada działania "własnej domeny" i serwera "wiszącego na
netarcie", i jak to ten mój kolega z pl.biznes.wgpw wszystko mógł
skonfigurować (ogólne zasady działania) że mu to całe "ustroistwo" meil'e na
dany adres wysyła....

Endriu
Re: Konfiguracja ustawień SMTP - wysyłanie meil'a.
Ewentualnie mile widziane przekierowane na odpowiednią grupę ..... pytanie
tylko jaką....?.

Endriu
Re: Konfiguracja ustawień SMTP - wysyłanie meil'a.

na pl.comp.mail

W ogólności - żeby wysłać to potrzebujesz:
1. miec konto pocztowe na serwerze obsługujacym smtp - np. konto na
gmail.com
2. Przeczytać
http://mail.google.com/support/bin/answer.py?hl=pl&answer13%287 - wybierasz
atuentykacje TLS,  nazwe uzytkownika wpisujesz w polu Sender

MaW

Re: Konfiguracja ustawień SMTP - wysyłanie meil'a.

smtp.gmail.com (użyj uwierzytelniania)
Użyj uwierzytelniania: Tak
Użyj funkcji STARTTLS: Tak (w niektórych klientach ta funkcja jest określona
jako połączenie SSL)
Port: 465 lub 587
[...]

No własnie o to chodzi że w/w wersja Amibrokera nie obsługuje TLS-u zwanego
również SSL, które dostępne jest dopiero w wyższych wersjach - której ja nie
posiadam (moja to 5.20).....

http://www.amibroker.com/devlog/wp-content/uploads/2009/02/readme5210.html

[...]
1. Download and install AmiBroker 5.21 or higher
2. Download and run SSL add-on from
http://www.amibroker.com/bin/SSLAddOn.exe
3. Configure (Tools->Preferences->Alerts) with SSL enabled as shown in this
picture:
http://www.amibroker.com/gifs/gmailalert.gif
[...]

Dostępne metody logowania w mojej wersji Ami to:
http://hyy.pl/images/26bez_tytu_u.jpg

"
[...]
CRAM MD5
AUTH LOGIN
LOGIN PLAIN
POP3 before SMTP
[...]
"

Co mi poradzisz na to kolego ?. Czy idzie jakoś łatwo (bez stawiania
serwerów jak u mojego kolegi Ryszarda z pl.biznes.wgpw) obejść ten problem
?.

Endriu