Konfiguracja pinów w EPM3064A

 Czy ktoś może uzywał Altera EPM3064ATC44 (obudowa TQFP-44 ale
poza numeracją pinów chyba nie ma znaczenia czy TQFP czy PLCC?).
Gdzie ustawić czy np. pin 2 ma być OE a 1 GCLRn czy jako dowolny
input?
 W Quartus-ie (nie pamiętam teraz wersji któraś Web-owa) w
Assignments-> Settings...->Device->Device & Pin Options chyba kiedyś
w Cyklonach ustawiałem, teraz nie pamiętam lub nie potrafię znaleźć.
Opcje Unused Pins (in czy out) daje się zmienić ale nie wiem gdzie
dobrać się do OE1, OE2, GCLRn.
 Quartus nie obsługuje, czy czegoś nie przeczytałem? Sam układ w
Device wybrałem chyba poprawnie.

Arek

Re: Konfiguracja pin?w w EPM3064A

Nie trzeba nic ustawiać, zależy od projektu.
Pewnie trzeba wstawić jakiś prymityw typu GLOBAL_BUFFER.

Adam

Re: Konfiguracja pin?w w EPM3064A

Tylko wiesz Grecja to ponad 2000 lat kultury jak Alex podbbijał swiat i
niosl kaganek cywilizacji to nasi przodkowie łazili po drzewach i
mieszkali w smierdzxacych klitkach ze swiniami.

Site Timeline