Konektor a'la klips

Witam,

Czy ktoś spotkał się ze sklepem oferującym takie złącza luzem:

(srednica jest mniejsza niz w klipsie od baterii 9V, wiec wydlubanie odpada)

A moze to ma jakas swoja nazwe i po prostu nie wiem po czym googlac? Przejrzalem cale TME i nic :(

Reply to
Butek

bo TME chyba nie prowadzi zlaczy do elektrod. Poszukaj po sklepach sprzedajacych EKG, EEG i podobne przyrzady. To co masz na zdjeciu to adapter do elektrod. Zlaczy luzem chyba jednak nie dostaniesz. Jedyne, co widzialem, to cos w rodzaju krokodylka. A po co ci to?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Butek pisze:

Poszukaj w firmach od elektroniki medycznej, podobne klipsy widzialem przy eeg. Kiedyś potrzebowałem złącza jakie jest z drugiej strony tego kabelka i bodaj semicon był w stanie mi je ściągnąć (w końcu producent eeg mi je przysłał).

Pozdrawiam Grzegorz Mentrak

Reply to
Grzegorz Mentrak

Pan Waldemar Krzok napisał:

Albo w pasmanterii czy innym sklepie bławatnym. Względnie w babcinym koszyczku z niciami. Też się kiedyś przyglądałem elektrodom medycznym, konstrukcje tam stosowane są jakieś takie krawieckie...

Reply to
Jarosław Sokołowski

Nie klips, tylko raczej zatrzask, takie zlacze zatrzaskowe.

Reply to
HaMMeR