Konektor a'la klips

Czy ktoś spotkał się ze sklepem oferującym takie złącza luzem:

http://img41.imageshack.us/img41/1978/635672034.jpg

(srednica jest mniejsza niz w klipsie od baterii 9V, wiec wydlubanie odpada)

A moze to ma jakas swoja nazwe i po prostu nie wiem po czym googlac?
Przejrzalem cale TME i nic :(

--
butek
Re: Konektor a'la klips

bo TME chyba nie prowadzi zlaczy do elektrod. Poszukaj po sklepach
sprzedajacych EKG, EEG i podobne przyrzady. To co masz na zdjeciu to
adapter do elektrod. Zlaczy luzem chyba jednak nie dostaniesz. Jedyne, co
widzialem, to cos w rodzaju krokodylka. A po co ci to?

Waldek

Re: Konektor a'la klips

Albo w pasmanterii czy innym sklepie bławatnym. Względnie w babcinym
koszyczku z niciami. Też się kiedyś przyglądałem elektrodom medycznym,
konstrukcje tam stosowane są jakieś takie krawieckie...

Re: Konektor a'la klips

Poszukaj w firmach od elektroniki medycznej, podobne klipsy widzialem
przy eeg. Kiedyś potrzebowałem złącza jakie jest z drugiej strony tego
kabelka i bodaj semicon był w stanie mi je ściągnąć (w końcu producent
eeg mi je przysłał).

Pozdrawiam
Grzegorz Mentrak

Re: Konektor a'la klips

Nie klips, tylko raczej zatrzask, takie zlacze zatrzaskowe.

Site Timeline