końcówki RJ45

czy takie końcówki RJ45 z trzema ostrzami to wtyki uniwersalne do linki i do
drutu?
np.
http://allegro.pl/item757081240_wtyk_rj45_8p8c_na_drut_100_sztuk_tania_wysylka.html

Re: końcówki RJ45
lepsze zdjęcie:
http://allegro.pl/item765237869_wtyk_rj45_kat_5e_linka_drut_s_100szt.html

Re: końcówki RJ45
Dawno juz nie widziałem końcówek, o których zapewne myślisz. W nich blaszki
jakby nachodziły na drut z dwóch stron rozcinając izolację. Pełen obaw
zakupiłem z musu takie erjotki jak na zdjęciach i na szczęście spisują się
dobrze zarówno na lince jak i na drucie.

PC

Re: końcówki RJ45
drutu?

byly czasy kiedy zakladalem od kilku do kilkudziesieciu rjtek dziennie, na
linki i druty i moge smialo zeznac ze rodzaj koncowki nie ma praktycznego
znaczenia, a uzywalem zarowno tych z 3 zabkami jak i z 2 o roznym ksztalcie
na lince jak i drucie

raz tylko trafila sie jakas dupiata partia kompletnego badziewia, ale
wtedy tez nie ksztalt decydowal ale to ze styki okazaly sie rdzewiec

od razu polecam zakropienie kropelka czy innym superglue tak zeby przykleic
izolacje do wtyczki (tylko malo, zeby nie wlalo sie na druty) zakomicie
poprawia wytrzymalosc mechaniczna - samo zacisniecie zazwyczaj nie
wytrzymywalo typowego uzyszkodnika, a gumki sa raczej malo wygodne

Site Timeline