Końcówki czujników temperatury

Czy zna ktoś producenta lub wie gdzie kupić metalowe końcówki do czujników temperatury. Chodzi mi o coś takiego:

pozdrawiam JS

Reply to
JarekS

Użytkownik "JarekS" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:487893b3$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Fabrykanci czujników sami robią. Pytaj ich, czy którykolwiek to luzem sprzeda.

Reply to
lwh

Wyprowadzenia maja długość 300mm. Można założyć, że końcówki będą już umieszczone w temperaturze pokojowej. Ponieważ to Pt100, przedłużenie można zrobić ze zwykłego drutu miedzianego, lutując je do końcówek czujnika. K.

Reply to
John Smith

Użytkownik "John Smith" snipped-for-privacy@buziaczek.pl napisał w wiadomości news:g5a99j$8qj$1@217.76.112.12...

Ja zrozumiałem, ze on chce tę metalową osłonkę, gdzie jest wsadzony w tlenek magnezu czujnik, a nie doprowadzenia.:-)

Reply to
lwh

No tak. Autorzy czasem tak piszą iż dyskusyjne jest pytanie jakie zadają.

Gdyby chodziło o OSŁONĘ (tak się to nazywa) na czujnik, to radzę kupić gotowy. Bardziej się opłaca niż robić samemu. K.

Reply to
John Smith

Użytkownik "John Smith" snipped-for-privacy@buziaczek.pl napisał w wiadomości news:g5aa1k$k6i$1@217.76.112.12...

Też mi się tak wydaje, że nikt w zbycie u fabrykanta nie pójdzie na halę po kilka sztuk, nie zapakuje i nie wyśle. Na tony zrobi każdy, kto umie obrabiać rurki inconelowe.

Reply to
lwh

Dla tych co mogli by mieć problem z interpretacją pytania, podałem link do "obrazka" :)

JS

Reply to
JarekS

JarekS pisze:

Na który widać osłonkę i druty w koszulce w włókna szklanego.

Reply to
Mario

Szukaj pod hasłem " wyoblanie" lub " drykowanie". teoretycznie powinien zrobić takie osłonki każdy kto ma tokarkę zdolną do rozpędzenia się do ponad 1000 obr/min. To prosta operacja. Zrobienie takiej osłonki trwa chwilę a forma jest tania, bo to kawałek pręta. Narzędzie też nieskomplikowane. W uproszczonej formie może to być łożysko zamocowane zamiast noża tokarskiego.

Reply to
Tomek

Spoko, tu na grupie są tacy co conajmniej od 20 lat wiedzą jak wygląda _wkładka_ do czujnika temperatury.

K.

Reply to
John Smith

Użytkownik "Tomek" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Dzięki - wreszcie konkretna odpowiedź na konkretne pytanie JS

Reply to
JarekS

Użytkownik "JarekS" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:4878f8de$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Akurat:-)

Reply to
lwh

Użytkownik "JarekS" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:4878f8de$ snipped-for-privacy@news.home.net.pl...

Napisz ile tego potrzebujesz, jakie masz wymagania na te osłonki (z czego maja być zrobione), ile jesteś skłonny zapłacić za całość. Łatwiej będzie dyskutować. Być może Tobie wystarczą z miedzi czy stali głębokotłocznej- jedno uderzenie prasą w blachę i masz gotową. Być może potrzebujesz stal Haynes 214 Alloy :-)

Reply to
lwh

Nasz klient nasz per pan. Może on tego potrzebuje jako np. zatyczki do nosa? Nie ma co dyskutować i uszczęśliwiać na siłę. K.

Reply to
John Smith

Użytkownik "John Smith" snipped-for-privacy@buziaczek.pl napisał w wiadomości news:g5bhe3$j8u$1@217.76.112.12...

:-)

Jedną sztukę to najprędzej by wyżebrał u dowolnego fabrykanta. Dobry bajer (jedną na próbę - może weźmiemy miliony), może ktoś by się ulitował.

Reply to
lwh

Akurat.

Reply to