komputer samochodowy - czy jest ktos zainteresowany wspoltworzeniem?

witam,

Czy jest ktos zainteresowany wspoltworzeniem zaawansowanego komputera pokladowego do dowolnego samochodu ? Projekt bylby projektem typu Open Source. Projekt raczej zlozony (wiele modulow) i skomplikowany, im wiecej chetnych tym wieksza szansa ze powstanie :)

pozdrawiam, MG

Reply to
Marek Gajewski
Marek Gajewski
Reply to
Marek Gajewski
Reply to
Marek Gajewski
Reply to
Marek Gajewski

Dnia Tue, 17 Aug 2004 19:05:13 +0200, Dariusz Zolna napisał(a):

Tak się tylko zastanawiam, czy nie dojdzie do tego przyspieszenia samochodu, to by chyba trzeba jakoś mierzyć i uwzględniać. Myślałem nad takim cudem do roweru coby pokazywało nachylenie podjazdu na wzniesieniach, ale właśnie problem przyspieszenia pojazdu mnie zabolał. Mogę się mylić. pozdrawiam

Reply to
Grzegorz Latocha

Użytkownik Grzegorz Latocha napisał:

Jeden czujnik przyspieszenia na żyroskopie, wziąć różnicę z obu czujników i powinno być ok.

Reply to
Maksymilian Dutka
Reply to
Marek Gajewski