Komputer dla dzieci

Pelno teraz tego w sklepach - klawiatura, wyswietlacz malutki, nie wiadomo co moze bo baterii brak .. ktos to moze rozbieral co w srodku siedzi ? Moze to tanie zrodelko czesci ?

Let it all go, J.F. Fear. Doubt. Disbelief. Free your mind.

Jeśli dobrze pamiętam cenę takiego ustrojstwa, to chuba lepiej dołożyć stówę i kupić starego laptopa... :)

Sławek

Reply to
Sławomir Szczyrba

Tylko roznica cen miedzy hurtem a detalem jest wielokrotnie wieksza.

J.F. napisał(a):

Adekwatnie do ceny - nic.

Koszt komponentów w cenie gotowego przedmiotu dochodzi do 30%, więc o tanich częściach z nowego urządzenia w żadnym przypadku nie może być mowy.

Reply to
A. Grodecki

O Sony PlayStation3 słyszałem, że producenta wyprodukowanie jednej sztuki kosztuje więcej niż cena gotowego w sklepie, ale to się może zdarzyć tylko w wielkich korporacjach próbujących za wszelką cenę zabłysnąć na tle konkurencji.

W przypadku komputerka dla dzieci myślę że cena sklepowa znacząco przewyższa wartość bebechów.

goto

goto

Nie, jestem po prostu ciekaw czy da sie tam zaladowac wlasny program i czy sa moze jakies wolne piny. Czyli czy ktos juz moze cos takiego rozebral.

J.F. napisał(a):

Niech zgadnę - nudzi ci się i czekasz na jakąkolwiek odpowiedź ....

Reply to
A. Grodecki

goto napisał(a):

Owszem. Po dodaniu kosztów biurowych, serwisu, transoprtu i marży sklepowej :))) Tak się właśnie ukrywa dochody...

Reply to
A. Grodecki

J.F. napisał(a):

Dałbym ci taki do zabawy, ale firma śmieciowa opróżniła wczoraj kontener :)

Reply to
A. Grodecki

Ja to samo o XBOX. Ale tu nie chodzi o błysk, a o zarabianie na grach. Nawet za możliwość pisania softu na XBOX kasują.

Jarek Andrzejewski