kompilatory

mam głupią prośbę, możecie mi podać nazwy istniejących kompilatorów C i asm
na: AVR  PIC STM  ARM?

Re: kompilatory

Nie masz przeglądarki na kompie?

Re: kompilatory

To dzieciak cierpiący na dysgooglię. Ale bez zaświadczenia o tej chorobie z
poradnu psychologicznej.
On od czasu do czasu pyta na grupie o "oczywiste oczywistości" bo mu się nie
chce poczytać. A może nie potrafi?

Re: kompilatory

Nie jestem zwolennikiem rygoryzmu w tej sprawie. Uważam za dopuszczalne
pytanie o "oczywistości" czy o rzeczy łatwo znajdowalne w necie. Za takim
zapytaniem z reguły stoi chęć pogadania szerzej o sprawie czy chęć
skorzystania z osobistych doświadczeń innych. Pytanie jest tylko początkiem
rozmowy. Oczywiscie, można by zadać sobie trud i
lepiej/szerzej/precyzyjniej je zadać, ale czyż nie jest tak że wszystko
zawsze można lepiej? :) Jeśli komuś zapytanie się wydaje właśnie z takich a
jest innego zdania niż ja to niech po prostu nie odpowiada. To niezła
metoda wychowawcza, lepsza niż objechanie delikwenta, co prowadzi z reguły
do pyskówek. Po kilku zignorowanych zapytaniach delikwent nauczy się i
"odrabiania lekcji" przed pytaniem i wkładania wysiłku w prawidłowe
pytanie.
No i last but not least, identyfikator to stały już element uroku tej grupy
:)
--
Jacek

Re: kompilatory
nikt nie wie? no może poza WinAVR
zwłaszcza potrzebne najpopularniejsze do STM i do ARM... tu jestem
zielony...

Re: kompilatory

ze wskazaniem na coś darmowego

Re: kompilatory

GCC

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/

Ale pytasz o samą nazwę kompilatora (gcc) czy konkretną paczkę do
zainstalowania np. pod Windows? Do AVR to już wiesz: WinAVR (niestety
dość starawy) a do ARMów polecam Yagarto.

               http://dybkowski.net/