kolejny raz - płytka drukowana

kto wykona 1 sztukę płytki drukowanej w znośnej cenie? wysłałem zapytanie do kilku firm to nawet nie raczyli odpisać... możecie polecić coś sprawdzonego?

Reply to
identyfikator: 20040501

Janko Muzykant

Użytkownik "Janko Muzykant" snipped-for-privacy@wp.pl napisał w wiadomości news:fb6r43$9c5$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

jesli ta firma jest ok , no chyab ze ktos robi plytki tylko wzmacniacz antenowy :)

Reply to
Tomek

Wysyłałem kilka, zawsze było okej. Ostatnio chcieli dodatkowo gerbera, ale Rimu robi to z pcb z Autotraxa (którego używam) w wersji bezpłatnej (demo) szybko i bezboleśnie.

Reply to
Janko Muzykant

widzialem ich tanie plytki termotransferowe , z nogi SO-8 zostalo 5mils moze 6 , profesjonalne to maja chyba tylko zdjecie plytki na stronie glownej (plytki wykonanej ale nie u nich)

Reply to
AT

Może, ja robiłem najmniej 25 milsów, tak wygląda od nich płytka:

5 milsów)

Reply to
Janko Muzykant

Użytkownik "AT" snipped-for-privacy@op.pl napisał w wiadomości news: snipped-for-privacy@newsgate.onet.pl...

Takie firmy sa dla amatorow, polamatorow lub dla kogos kto robi plytki malo skomplikowane bo jesli chce sie miec dobra plytke z ktora nie tylko przy uruchamianiu nie bedzie problemow ale i w przyszlosci nie beda sie z urzadzeniem dzialy rozne rzeczy to takich producentow trzeba omijac z daleka a przeciez jest kilka dobrych firm w Polsce, widomo ceny sa wyzsze ale nie ma nic za darmo, za jakosc trzeba zaplacic

Pozdr. Tomek

Reply to
Tomek

No to jest akurat dla takich jak ja. Smd nie robię raczej, ciaptolić mi się nie chce z własną produkcją ''łazienkową'', a za dychę mam płytkę, powierconą i działającą. Przy takich ścieżkach jak w linku wyżej raczej wytrzyma to sto lat, zwłaszcza po zakonserwowaniu.

Reply to
Janko Muzykant

Ma ktoś skan płytki lub opinie o

Zamierzam tam oddać płytkę do zrobienia.

Pozdrawiam

Reply to
Krzysztof B.

Masz zdjęcie wyżej :) Nie wiem, co tak narzekają na jakość, chciałbym coś zobaczyć, co jest nie tak.

A w ogóle są jeszcze jakieś firmy, które robią pojedyncze sztuki bez dokumentacji i najlepiej z pcb?

Reply to
Janko Muzykant

zakładka "TSka - zlecenia prototypowe"

Paweł

Reply to
Paweł

trzeba kalkulowac samodzielnie , o ile 1dm prostej plytki jednostronnej wychodzi tanio , to juz 3dm2 dwustronnej + maska + opis w cale tak tanio nie jest

plusy: wzglednie tanio , nie skopia metalizacji minusy : drobny raster <10mil potrafi sie zlac i z 2 padow wyjdzie 1:( , ich maska nie lubi poligonow , lepiej dac krate

Reply to
AT

Użytkownik "identyfikator: 20040501" snipped-for-privacy@onet.eu napisał w wiadomości news:fb6rbn$pp8$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Zapytaj w Elstat robią pojedyńcze sztuki. Pzdr

Reply to
henry1

Użytkownik "henry1" snipped-for-privacy@icpnet.pl napisał :

podepne sie pod ten temat skoro mowa juz o pcb bo zastanawie mnie cos .... kojarzy chyba kazdy karty PCI itp.. chodzi mi glownie o zlacza krawedziowe .. lezy mi w piwnicy taka karta miesiacami i niema sladu najmniejszej korozji na miedzianych wyprowadzeniach... kiedy w domu plytki wykonane wlasnorecznie zaczynaja po kilku tygodniach miec widoczny nalot na sciezkach ...dlaczego te "sklepowe" lepiej sie trzymaja ?

Nikon

Reply to
Nikon

Złącza są złocone Pzdr

Reply to
henry1

ja robilem tutaj

zastrzezen

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Użytkownik "Greg(G.Kasprowicz)" <Grzegorz.Kasprowicz_usunto snipped-for-privacy@CERN.CH napisał w wiadomości news:fb8ir5$rnt$ snipped-for-privacy@inews.gazeta.pl...

Robiłem bo tanio, ale zastrzeżenia mam:

- miała być soldermaska, własciwie jest, ale przy dotknieciu lutownicą złazi z druku

- miało być cynowanie padów, był tylko topnik na padach

- soldermaska chyba zostawia jakis syf po podgrzaniu, bo lutowanie minifalą scalaka w w TQFP praktycznie niemożliwe, nogi zlepiają się cyną

- do jakości ścieżek nie mam zastrzeżeń, mam cienkie ścieżki i są idealne

- Via w dwustronnej miałem bardzo małe, nie zawsze otwory centrycznie trafione ale generalnie OK Jak na prototyp może być ale wygoda lutowania na płytkach które wykonywałem w Faldruku była o niebo lepsza, Faldruk w płytkach był chyba ciut tańszy, ale koszty przygotowania ma prawie 10 razy wyższe. Piotr Ps. znowu mam prototyp i sprawdzę ich ponownie

Reply to
Piotr Pitucha

Użytkownik "identyfikator: 20040501" snipped-for-privacy@onet.eu napisał w wiadomości news:fb6rbn$pp8$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Jak ich dokumentacja jest ci za droga, to musisz znaleźć kumpla co ci "wyprasuje" Jak nie masz 200zł do wydania, nawet ich nie pytaj.

Reply to
lwh

Podepnę się pod pytanie.

Czy ktoś może polecić kogoś kto za rozsądną cenę wykona PCB z ścieżkami 6 mils ? Kupiliśmy z kolegą wizneta W5100 a tu się okazało , że to LQFP to nie jest to samo LQFP z rastrem 0,65 mm tylko 0,4 mm i żelazko ma problemy. Chcieliśmy sobie kilka przejściówek zrobić, ale większość z tego co widziałem to albo za minimum 300 PLN albo koszty przygotowania też coś około tego , albo minimalna ścieżka 10 mils.

Przypuszczam, że w 1 dm2 się zmieścimy z tymi kilkoma przejściówkami.

Pozdrawiam

Jarek Grolik

PS: Googlalem i sprawdzalem archiwum, ale to 6 mils to sporo wyklucza

Użytkownik "Jarosław Grolik" <grolikNO snipped-for-privacy@chemia.uj.edu.pl> napisał w wiadomości news:fb8s57$19q$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

robi 0,15mm, czyli koło 6 milsów, płytki tanie i bardzo dobre ale jak sam przygotujesz wszystko, inaczej jakieś 200zł Cię czeka za opracowanie Piotr

Reply to
Piotr Pitucha