Kolejna reklama Arduino

http://pl.engadget.com/2009/08/31/majsterkowicz-wysyla-w-kosmos-wlasnego-satelite-robi-niesamowit /
Wypas zdjęcia. :)
A dla tych co jeszcze nie znają Arduino:
http://arduino.cc/

Re: Kolejna reklama Arduino
http://pl.engadget.com/2009/08/31/majsterkowicz-wysyla-w-kosmos-wlasnego-satelite-robi-niesamowit /

Zdjęcia wypas, projekt na prawdę super, ale... ale to jest dosyć
popularne ;)... w sensie, że nie jest jedyną osobą, która wysłała tak
wysoko aparat ;)... widziałem kiedyś stronkę jakiegoś Polaka, który miał
podobne zdjęcia... teraz szukając znalazłem inne tego typu fotografie...
więc trochę dziwnie, że się tak tym podniecają ;)...

Hmmm... ten projekt to chyba nie w moim stylu jest ;P... a znasz go
lepiej?? Mógłbyś (jako elektronik) się o nim wypowiedzieć?? :P... bo nie
wiem, czy traktować to jako zabawkę dla dzieci, czy coś, kto każdy znać
powinien ;)...

Pozdrawiam
Konop

Re: Kolejna reklama Arduino

Było chyba nawet na p.m.e.: http://moo.pl/~tygrys/balloon/polish.html

Re: Kolejna reklama Arduino
A ja mam pytanie, gdzie
można kupić taki balon meteo?

Robbo

Re: Kolejna reklama Arduino

w sklepie dla murzynów :-)

Re: Kolejna reklama Arduino

Pod linkiem, który podał Zbych jest dokładny opis gdzie i za ile.

Re: Kolejna reklama Arduino
Trudno nazwać "satelitą" coś, co nie osiągnęło pierwszej prędkości
kosmicznej. ;)

Re: Kolejna reklama Arduino
ja to robie od 5 lat :)

http://copernicus-project.org /

--
VSS
http://vss.pl

Re: Kolejna reklama Arduino

Wszystko fajnie, ale mało rozreklamowane.