Kody zrodlowe do ksiazki "Projektowanie systemow wbudowanych..."

Cześć,

Mam od dawna książke Jacka Augustyna "Projektowanie systemów wbudowanych na przykladzie rodziny SAM7S z rdzeniem ARM7TDMI"

Kody źrodłowe były dostępne na sparrow-rt.com ale niestety ich nie zachowalem.

Szukajac informacji dowiedziałem się ze Autor niestety nagle zmarł w 2015 roku i pewnie dlatego domena sparrow-rt.com juz nie dziala.

Czy ktos moze ma gdzies zachomikowane źródla dysku i moglby udostępnic? Chciałbym paru konstrukcj spróbowac na Cortex-M3 a za bardzo nie che mi sie przepisywać z papieru.

Pozdrawiam, Marcin

Reply to
Marcin

W dniu 2017-10-18 o 14:31, Marcin pisze:

Jak owych kodów nikt Ci nie podeśle, i będziesz czuł się skazany na tą papierówkę, to zanim weźmiesz się do pisaniny, to uświadom sobie czym są programy z ogólno-zwanej grupy OCR:

z nich (jest sporo, w tym i darmowe) gorąco mogę polecić ABBYY FineReader, wraz z licznymi dodatkami, np. ScreanShotReader. Specjalnie dla tego programu (między innymi) zainstalowałem (z przymusu niejako) virtualnego XP-ka, bo mam tylko starą wersję ABBYY, na 10-ce nie da się jej zainstalować. Odczytuje skany wprost perfekcyjnie, niemal bezbłędnie, kuma zawartość, i układ tabel, "widzi" PL-iterki —— cóż można więcej wymagać? Ano żeby też był darmowy, niestety, za jakość trzeba trochę kasy wysupłać. Nie powiem ile, bo tą swoją instalkę mam w spadku, więc cen nie znam.

Reply to
JaNus

To że OCR istnieje to ja wiem, nawet jest pare stron online które konwertują za free i nawet bez podawanie emaila. Ze zdjęcia robionego na szybko telefonem i przepuszczonego przez taką stronę OCR niestety nic sensownego nie wyszlo - dość mały i "cienki" font. Może jakbym poprobował lepszego swiatała, jakąś szybę polożyc żeby kartki płaskie były...za dużo zachodu.

Walczenie z instalowaniem programów, do których nie mam licencji zabierze więcej, niż przepisanie interesujących mnie 2 czy 3 listingów.

Marcin

Reply to
Marcin