KM4 - jak ??

Witam !

na pazzegro można zakupic takie coś :
http://www.allegro.pl/item697311707_km4_adapter_z_pc_laptop_na_tv_svga_vga_rca_s_video.html

jak to działa ?? w wtyczce jest jakaś elektronika ?? czy potrzebny jest
jakis soft ??

--
VSS
http://vss.pl

Re: KM4 - jak ??

http://www.allegro.pl/item697311707_km4_adapter_z_pc_laptop_na_tv_svga_vga_rca_s_video.html

Wogóle nie działa!
To jest przejściówka od karty z TV-out będąca zwykle w komplecie z kartą.

Mirek.

Re: KM4 - jak ??
no tak mi to trochę śmierdziało, nie sądziłem, że chińczycy osiągnęli taki
stopień integracji.

--
VSS
http://vss.pl

Re: KM4 - jak ??

Gdyby im sie jednak chcialo, to mysle ze nie byloby klopotow.
Ile zajmie odpowiedni scalak ? 1mm^2, a tylko dlatego taki duzy
zeby sie przykleic dalo ?

J.

P.S. Jak oni robia karty pamieci ? Coraz mniej nm na bit ..

Re: KM4 - jak ??
http://www.allegro.pl/item697311707_km4_adapter_z_pc_laptop_na_tv_svga_vga_rca_s_video.html

Od jakiej karty panie Mirku?
Tak sobie pie..olicie czy macie jakieś bliższe
dane?
Pytam bo jestem posiadaczem już drugiej karty
z TV-Out i owo wyjście jest w osobnym gnieździe.
Nie twierdzę, że ten kabelek działa ale
wolałbym jakieś info możliwe do weryfikacji.

AW

Re: KM4 - jak ??

Pie..ole, nie chce mi się linka wkleić.

Mirek.