klawiatura PS2 - piny

Witam, jestem tu zupełnie nowy, więc proszę wyrozumiałość :)

Jestem posiadaczem uszkodzonej klawiatury A4tech KL-7MU - uszkodzona od nowości była wtyczka - któryś z pinów nie stykał z kabelkami. Postanowiłem podjąć próbę reanimacji klawiatury porzez wymianę wtyczki. No i na obecnym etapie mam klawiaturę zakończoną czterema radośnie majtającymi się kabelkami :)

I teraz sedno problemu - czy na podstawie tego zdjęcia

żna wywnioskować, który kabelek (a b c d) przyporządkować do którego pinu we wtyczce (1 3 4 5), żeby całość zadziałała nie niszcząc niczego przy okazji?

Reply to
TomaSz.

Patrzac po elektrolicie, ktory jest obok GND i Ucc zidentyfikowales prawidlowo. Co do pozostalych pinow to mozna pomierzyc ucieta wtyczke.

Reply to
T.M.F.

To, ze kabelki sa kolorowe i dokladnie takie same kolory wystepuja w ucietej wtyczce. Wystarczy sprawdzic z ktorego kabelka jest przejscie na ktory pin we wtyczce.

Reply to
T.M.F.

google: hwb

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

Z pamiętnika internauty. Własność: 'Odi' Wpis z dnia 22-10-2008:

Serdecznie dziękuję za pomoc - masa i +5V tak jak napisałeś, pozostałe 2 kabelki na chybił-trafił (trafiłem za pierwszym razem). Co do kolorów, to kable były bez kolorów, tzn. miały tylko wplecioną nitkę

- zieloną i czerwoną - "a" i "b" zieloną, "c" i "d" - czerwoną.

Z wtyczki nie dało się skorzystać, po podczas jej demontażu kabelki po prostu z niej wypadły - to była przyczyna, dla której klawiatura nie działała jak należy.

Jeszcze raz dzięki.

PS. Post napisany na zreanimowanej klawiaturze :)

Reply to
TomaSz.

Ale oryginalnego posta nie przeczytałeś...

Reply to
Adam Wysocki

Adaś, (kurde jak to brzmi).

Niech poszuka elektrolitów!

2 kable ma z głowy, jeśli znajdzie + i -.

zyga

Reply to
Zygmunt M. Zarzecki

Reszty wątku również nie przeczytałeś... ;)

Reply to
Adam Wysocki