Kitajska elektronika :) - Page 2

Re: Kitajska elektronika :)

No nie - Western Union jest znacznie starsza.

A w ogole to podobne sztuki Zydzi robili chyba jeszcze w
starozytnosci.

J.

Re: Kitajska elektronika :)

Wywozić można było jeszcze to, co się miało na rachunku PeKaO SA. A w
przypadku wyjazdu na prawdziwą zagranicę można było kupić chyba 23$.
Straszna suma, ale darowanemu się do pupy nie zagląda, bo wymiana była też
wg kursu państwowego. Ja miałem chyba 1000DM, na czarno zarobionych i
przywiezionych i na równie czarno wywiezionych :-).

Re: Kitajska elektronika :)

W mojej książeczce walutowej ostał się zapis o kupieniu
46,15 koron szwedzkich.

Ale można też się było starać o przydział dewiz na wyjazd
turystyczny. Moja rodzinka składała taki wniosek co roku
i raz (chyba po 10 latach wnioskowania) dostaliśmy - na
wyjazd do Jugosławii. Z książeczki walutowej - przydział
wyniósł 9500 dinarów jugosłowiańskich, czyli ok. 8000
ówczesnych zł, wg oficjalnego kursu.
(Jakby ktoś nie pamiętał lub nie wiedział - Jugosławia,
mimo że demoludy, miała wymienialną walutę!)

Pozdrowienia,
MKi

Re: Kitajska elektronika :)

jak wrzucasz link to skomentuj o co chodzi

Bo ja tu widzę gniazdo Canon szt 1 i gniazdo BNC, także jest to topowy
sprzęt z wsadem najwyższej klasy drogich elementów, za 4zł

Oj chyba polecą głowy w dziale projektowym :)

--
Piter

Site Timeline