Kitajska elektronika :)

http://fishki.net/comment.php?id11%1630

Re: Kitajska elektronika :)

Ale to chyba spełnia specufikację, w dodatku stosuje wzorce projektowe z
ponownym wykorzystaniem gotowych rozwiązań, więc jak dla mnie OK.

Z tym już gorzej;
http://www.reghardware.com/2011/04/11/russian_duped_by_chinese_ssd_scammers /

pozdr.
w.

Re: Kitajska elektronika :)

"Jeśli coś jest głupie i działa, to nie jest głupie" ;)

Stare. Znajomi sobie na wizycie w kitajlandzie kupili pendrive niby Sony
Viao (czy jak się ten komputerek nazywa). To, że nadruki fałszywe to
oczywiste, ale myk z pojemnością był dokładnie taki sam.

Generalnie to straszni oszuści. Głupio tzw. "zachód" zrobił otwierając
rynek na chińskie gówna :(

Re: Kitajska elektronika :)
UBF%ytkownik Andrzej Lawa napisaB3%:

ChiF1%ski wyrF3%b jest warty tyle ile jego kontrola techniczna. Jak zleci=
E6%20
kitajcom zrobienie czegoB6% i zaznaczyE6% BF%e zapB3%aci siEA% po pozytyw=
nym20%
odbiorze jakoB6%ciowym dostawy to moBF%na mieE6% dowolnie wysoka jakoB6%E6=
2E% Jak20%
kupowaE6% w ciemno - cF3%BF, dla ChiF1%czyka zawarta umowa ma wartoB6%E6=
 mniejszB1%20
od papieru na ktF3%rB1% jB1% spisano, ot, taka kultura, tam nie istnieje =

pojEA%cie "pacta sunt servanda"

--20%
Darek

Re: Kitajska elektronika :)

zachód otworzył się na własne wyroby które wytwarzał w Chinach
i nie da się niestety odcedzić chińskiego z Chin od zachodniego z Chin
ogólnie koncepcja była dobra, my trzymamy know how
a biedaki w Chinach nam to przekuwają w realny wyrób.

z tym, że know how jednak trudno otrzymać pod kluczem.

Re: Kitajska elektronika :)

albo to: http://tiny.pl/hp1n7

Re: Kitajska elektronika :)

To to juz jes skur....wysynizm.

I nie tylko o elektronikę mi chodzi.
Jeżeli to się upowszechni, to celnicy będą otwierać kondensatory w
poszukiwaniu kontrabandy.
Albo narkotyków.

Re: Kitajska elektronika :)

Tak jest już od dawna we wszystkich dziedzinach handlu. W przypadku
elektroniki oszustwo jest względnie łatwe w weryfikacji - mierzysz i wiesz.
Ale np. kupujesz wędlinę, w której jest 50% mięsa, a sprzedawca zarzeka się,
że jest "palce lizać" - pewnym wyznacznikiem może być cena.
Kupujesz ubranie, które zmniejsza sie o 2 rozmiary po pierwszym praniu,
kupujesz klocki dla dziecka, które nie pasują do siebie itd. itp. Chłam
otacza nas z każdej strony.

yabba

Re: Kitajska elektronika :)
poszukiwaniu kontrabandy.
Kontrabanda jest, ten maly Rubycon pewnie jest warty 3 razy wiecej niz ten duzy
nieznanej marki kondensator. Produkcja tego by sie nie oplacala...

Z drugiej strony iPhony i iPady produkuja w Chinach i nikt na jakosc nie
narzeka, trzeba sie z nimi umiec dogadac.

Tomek

Re: Kitajska elektronika :)

iPhone...a moĹźe SCiPhone?
Niby może tak, ale próbowałem, wszystko ponad 320x240 rwie niemożebnie,
nawet sobie filmów z domu nie obejrzę w autobusie. Działa, telefon w swej
podstawowej funkcji nie stwarza problemów, ale reszta jest taka jakaś... a
ja nie mam do tego zdrowia... Aż wkurwiony kiedyś stłuklem szybkę (bo dotyk
działał, jak zapałką w psiej kupie grzebać) i jakoś mi się nie chce jej
naprawiać (można kupić i wymienić), korzystam z Eryka R320s, wystarcza mi z
zapasem. Ale on nie z Chin... (choć Sferiowy C161c nawet nieźle się
sprawuje, a to Chończyk...)

Re: Kitajska elektronika :)
Dnia pięknego Tue, 17 Apr 2012 21:30:08 +1000 osobnik zwany Tom wystukał:

o ROTFLu

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

He, za komuny tak przeszmuglowałem dolce za granicę. Wbudowałem mały
kondensator (ale o takiej samej pojemności i napięciu) do dużego i
owinąłem dolcami. Zasilacz działał i dolce wyszły za granicę. A na
granicy naprawdę sprawdzili, czy ustrojstwo działa ;-)

Re: Kitajska elektronika :)

A w którą stronę ty je przewoziłeś? Wydawał mi się, że ich nie wolno
było PRZYwozić, a nie WYwozić.

Re: Kitajska elektronika :)
Hello Michoo,

Odwrotnie.

Re: Kitajska elektronika :)

Wydawało ci się. Komuna to nie tylko do śmierci Stalina. Jak wykitował też
była komuna. To były dwie różne komuny.

Re: Kitajska elektronika :)

Przywozić wolno było, było to nawet wskazane, tylko później pownieneś je
wymieniać na złotówki wg kursu państwowego, który był bardzo różny od ceny
czarnorynkowej.
Ba nawet można je było oficjalnie kupować z okazji wyjazdu, na podstawie
książeczki walutowej, tylko limity zakupu były śmieszne.

Re: Kitajska elektronika :)

Można jeszcze tak:
http://korwinmikke.blogbank.pl/2009/10/07/niszczenie-banknotow /

--
Włodek

Re: Kitajska elektronika :)

Jesteś pewien, że nie jest to "legenda Urbana"?

W sumie dużo prościej byłoby to przesłać pocztą dyplomatyczną.

Re: Kitajska elektronika :)
Użytkownik "Andrzej Lawa"  napisał w

Pewny nie jestem, ale w sumie to jednak wlasnie tak bylo prosciej.
Ambasador i dwoch szyfrantow zaswiadczaja ze tyle a tyle $ spalili, a
komus tam taka suma na koncie przybywa. Po co jakies transporty,
koszty, ochrona ..

J.

Re: Kitajska elektronika :)

Protoplasta firmy Western Union.