KiCad pliki do produkcji

Witam, przy okazji rozmów o KiCadzie sam mam pytanie ale wolę w nowym wątku. Zrobiłem płytki pod KiCadem i po polutowaniu ręcznym prototypów będę zamierzał dać je docelowo do produkcji automatycznej. Firma z którą rozmawiałem wymaga pliku z elementami dla automatu w następującej postaci:

"Designator","Value","Footprint","Mid X","Mid Y","Layer","Rotation"

KiCad generuje plik .pos # Ref Val PosX PosY Rot Side

No i jest jeden problem że nie ma kolumny z footprintami

Ktoś wie jak to zrobić lub ewentualnie czy jest jakieś narzędzie do tworzenia poprawnego pliku produkcyjnego? Wiem że mogę napisać programik do parsowania pliku .csv i doklejania footprinta do .pos ale od lat nic nie pisałem na PC i nie mam zbytnio czasu na poznawanie nowych środowisk.

Reply to
Mario