kawał plastiku

czy Ktoś gdzieś sprzedaje coś takiego jak arkusze plastikowej "blachy"?
najlepiej na wymiar, potrzebne mi jako nieprzewodząca podstawka do mojej
płytki drukowanej... chodzi o taki plastik oddzielony dystansami od płytki,
który można położyć na jakimś tam podłożu...

Re: kawał plastiku
Dnia Sat, 13 Apr 2013 19:36:36 +0200, Ministerstwo Propagandy

Takie cos
http://www.otelo.com.pl/pl/produkty/teflon.html

?

J.

Re: kawał plastiku
nie wiem jak z ładunkami...

Re: kawał plastiku

z czym?

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Re: kawał plastiku

...tak jak każdy izolator

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: kawał plastiku

E tam "jak każdy". Już prawie trzysta lat temu niejaki Charles Du Fay
stwierdził, że istnieją dwa rodzaje elektryczności -- szkłowa i żywiczna,
powstające przy elektryzowaniu różnych izolatorów.

Re: kawał plastiku

Mam taki interfejs do PC LPT właśnie podłożony pleksą. Może to przypadek,
ale komputer też działa.

--
Desoft

Re: kawał plastiku

PCV, poliamid, czy inne poliwęglany? Szukaj w firmach zajmujących się
kasetonami reklamowymi itp.
    Bo(o)t manager

Re: kawał plastiku
plexa?
ToMasz

Re: kawał plastiku
też boję się ładunków, najelepiej jakby to był taki plastik jak w obudowach
Zxx...

Re: kawał plastiku

Nie próbowałeś guglać pod tworzywa sztuczne + miasto?
W Warszawie (no dobra, pod Warszawą) masz firmę Technozbyt-Witan:
http://www.technozbyt.com.pl/
Strona jest dupna, ale jak do nich podjedziesz to w magazynie mają
duży wybór, także odwiedź ich albo zadzwoń.
PCV w postaci płyt głubości 3-5mm można też kupić w firmach
zajmujących się wycinanie na ploterze różnych tekstów informacyjnych i
reklamowych z folii samoprzylepnej. Ja kupowem w Topcanie
http://www.topcan.pl/
PMMA i PC też można dostać w firmach zajmujących się reklamą, kiedyś
był taki punkt na Lwowskiej ale chyba się zlikwidował.

No i tak na koniec - jako podkładka pod płytkę dobrze się też nadaje
obudowa :-) (Kradex, Maszczyk itp.).

Site Timeline