Karty EURO - typowa konfiguracja złącza

Witam!

Mam mały projekt, który wymaga zrobienia paru kart euro (druk uniwersalny). Karty wpinane są do standardowej szafki. Wymiar karty to

160x100 i posiada 32 styki w trzech rzędach (razem 96).

Mam teraz pytanie: czy istnieje jakiś ogólny standard prowadzenia zasilania, komunikacji, etc w kartach euro ? Mam cały koszyk tych kart i co karta to inaczej :/

Gdzie mógłbym poczytać o takim standardzie ? Urządzenie robie od zera, i nie musze oglądać się na zadne istniejące rozwiazania, ale wolałbym ...

Ponadto - czy ktoś w polsce handluje płytkami uniwersalnymi euro i złaczami opisanego typu ? Na razie ratue się robiąc wylut z istniejących...

Reply to
Sebastian Bialy

chyba nie ma standartu. Ja robię 1abc +15V, 32abc -15V, 15,16abc masa. Ale to też tak z pyska.

ja kupuję u Segora. Conrad chyba też je ma.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Zacznij od przyjrzenia sie dostepnym opcjom w zlaczach. Jesli przewidujesz wymiane pakietow pod napieciem, bardzo pomagaja wysuniete igly masy. Duze prady mozna puscic grubszymi stykami - sa takie kombinowane zlacza. Pamietaj, ze obudowe tez trzeba bedzie okablowac lub zrobic plater. W najprostszym wypadku wystarcza szyny. Zacznij od zasilania, reszta wyjdzie w praniu - czasem samo podejscie do

96-stykowego zlacza jest sztuka... ;-) TG

Użytkownik "Sebastian Bialy" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d1bruk$al9$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

-> PDU-41, PDU-42 (jednostronne)
(jedno i dwustronne z metalizacją)
(jednostronna)
(jednostronna)

Reply to
Marek Dzwonnik

Dzięki za namiary, najbardziej sensowna jest dla mnie ostatnia pozycja, najlepiej mi się lutuje na pojedynczych punktach lutowniczych ...

Reply to
Sebastian Bialy

Użytkownik "Sebastian Bialy" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:d1bruk$al9$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl

Poszukaj informacji o standardzie VMEbus - wykorzystuje złącza DIN-41612. Np.:

Tomasz Grodnicki