Karty CF - ograniczona liczba cykli odczytu? - Page 2

Re: Karty CF - ograniczona liczba cykli odczytu?

dziekuje za informacje. ciekawe czy mikrokontrolery tez na to choruja,
ja poki co sprobuje potestowac zwykle CF ktore mam...

--

Re: Karty CF - ograniczona liczba cykli odczytu?
On pią, 26 mar 2010 20:50:03 in article

Zgodnie z tym co cytowałem, to algorytmy wear leveling obejmują też
problem read disturb. Możesz mieć więc problem z interpretacją wyników.
;)

Re: Karty CF - ograniczona liczba cykli odczytu?

wear levelling umie poprawic tylko blad 1 bit, a odczytywanie komorki
pamieci bedzie powodowac bledy w sasiedniej - nie odczytywanej. gdyby
odczytywac je wszystkie za kazdym razem - problemu by nie bylo...

no ale to teoria, byc moze nowsze kontrolery po prostu czytaja caly blok
za kazdym razem ...