Karta SDHC na przedłużce

Witajcie!

Jaką długość można zastosować do przedłużenia karty SDHC?

O co chodzi:
jest sobie autko, w nim rejestrator video. Tenże wisi sobie powiedzmy w
okolicy lusterka przy przedniej szybie. Wandal niszczy/okrada samochody
i widzi rejestrator w jednym z nich, więc też go "zabiera".

Rejestrator nagrywa na SD/SDHC. Myślę wziąć słabą płaską taśmę (jak
choćby do klawiatur membranowych) i wykonać przedłużkę sygnałów, a samą
kartę zamontować w ukryciu kilkanaście centymetrów dalej, choćby pod
stopką lusterka (przymocowanego do belki w podsufitce).

Jakoś nie mogę namierzyć w Necie odpowiednich danych :(
Widzę choćby pojemności:

Bus Signal Line Capacitance 250 pF
Bus Signal Line Capacitance 1000 pF
Signal Card Capacitance 10 pF
Maximum Signal line Inductances 16 nH
(wg http://downloads.amilda.org/MODs/SDCard/SD.pdf str. 7)

Pojemność 10 pF to może być kilka cm przewodu. Czyżby to była górna
granica długości przedłużki?

A może - podobnie jak ATA czy SATA może być dużo więcej?

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Karta SDHC na przedłużce
samą

Myślę że jedyna metoda to sprawdzenie organoleptyczne. Będzie działać
ukryte tam gdzie chcesz albo nie.

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Tak też myślałem.
Jednak nie wiem, jak będzie z zapisem w zmiennych warunkach
środowiskowych. Mogę sprawdzić w domu - zapis i odczyt OK. Mogę włożyć
do lodówki czy zamrażarki i też sprawdzić. Ale w aucie post factum może
się okazać, że jednak się nie zapisało :(

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Karta SDHC na przedłużce
samą

A ja myślę że skoro kolega ma takie problemy ze złodziejami
to najpierw sprawdziłbym czy z moją głową coś nie tak
a potem jak lekarz potwierdzi że wszystko OK to poszukałbym
innego miejsca zamieszkania ;-)

Re: Karta SDHC na przedłużce
W dniu 2012-10-10 14:26, Pszemol pisze:
> [...]
 > to najpierw sprawdziłbym czy z moją głową coś nie tak
 > a potem jak lekarz potwierdzi że wszystko OK to poszukałbym

Nie, ja (odpukać) jeszcze nie miałem problemu ze złodziejami. Pytanie
zresztą było od kolegi.
Jednak ja też jeżdżę w różne miejsca w Polsce, do różnych klientów.
Czasem autko stoi w dziwnych miejscach, pod różnymi dworcami, knajpkami,
itp. Nie zawsze da się postawić w bezpiecznym miejscu, zaś nie chcę
biegać po sprzęt kilka razy do auta, zresztą nawet nie chcę "pokazywać"
menelom, że coś biorę z auta. Też się przymierzam do zainstalowania
kamerki u siebie.

P.S.
Przepraszam, puściłem też na priv.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Karta SDHC na przedłużce

I co ta kamerka Ci da?

Re: Karta SDHC na przedłużce

Komfort psychiczny ;)

Swego czasu, kupę lat temu (może jeszcze zanim zacząłeś skanować)
jeździłem Maluchem. Przez kilka lat nie złapałem kapcia. Za to, gdy
pożyczyłem koło zapasowe koledze, złapałem dwie "gumy" na raz :(

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Karta SDHC na przedłużce

Znaczy się nie planuję, że ktoś się włamie, ale w razie włamania może
będzie jakiś dowód.
Czyli trochę tak, że mam wyciągarkę nie po to, aby się bezmyślnie
pakować w nieznane błoto, tylko po to, żeby ewentualnie się (lub kogoś)
wyciągnąć.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Karta SDHC na przedłużce
Użytkownik Adam napisał:
[..]

No to ten jeden zapas i tak by nie ratował :)

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: Karta SDHC na przedłużce

Niekoniecznie ;)
Citroen DX mógł jechać na trzech kołach.

Zaś w Maluchu zostawić pusty bęben na prawej przedniej stronie (brak
koła) a za kierowcą z tyłu po lewej ze trzy worki cementu i może by
przeważyło, aby jechać na trzech kołach ;)

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Karta SDHC na przedłużce

Jesteś pewny?
http://www.youtube.com/watch?v=OCea0uw3vds

Re: Karta SDHC na przedłużce

Na malucha mi to nie wygląda :)
Odpadło mi kiedyś w bisie koło, tylne, nie dało się jechać :) 3-ch
worków cementu też nie miałem pod ręką :)

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html
Re: Karta SDHC na przedłużce

Po co od razu 3 worki cementu? Wystarczy 50m węża ogrodowego:-D
http://noshit.pl/lubie/59114

    Zbyszek
Re: Karta SDHC na przedłużce

M.in. aby uniknąć spornych sytuacji w przypadku jakiegoś zdarzenia na
drodze.
A tu są przykłady:
http://noshit.pl/lubie/54602

http://www.youtube.com/watch?v=EPXlLDfSDD8&feature=related

W tym przypadku jakby się kierowniczka pojazdu z przodu wypięła
i przyjedzie policja to "zawsze wina tego co z tyłu jechał".

Pozdr. TC

Re: Karta SDHC na przedłużce

Kiedyś planowałem zakup rejestratora (może kiedyś wreszcie kupię), ale
ponieważ nie chciałem, by rzucał się w oczy, to myślałem nad wydłubaniem
  samej kamerki i doczepieniu jej w jakiejś niewielkiej obudowie do
stopki lusterka. Może takie rozwiązanie byłoby lepsze?
Andrzej
Re: Karta SDHC na przedłużce

chyba nie

http://weblogimages.com/dajmando/SDHC%20Card%20Extender.jpg