Karta MMC-czas zapisu

Przykładowy datasheet

Table 2-3 Performance Timing Typical Maximum Block Read Access Time 0.5 ms 100 ms Block Write Access Time 0.5 ms 240 ms

;)

Reply to
pisz_na.mirek
Reply to
Patryk Sielski
Reply to
Patryk Sielski

Dnia Sat, 10 Mar 2007 14:27:48 +0100, lwh napisał(a):

Jeśli nową to tak jak napisał Patryk - po sklepach poszukać. Jak używaną to wiadomo co ;)

Obsługa w trybie SPI jest taka sama a na pewno działa w drugą stronę - logger GPS Marka Wodzińskiego oryginalnie został stworzony pod karty SD(i wykorzystuje procedury obsługi MMC z Yamppa jeśli mnie pamięć nie myli) ale z kartami MMC też działa bez problemu. Zaś w przypadku PC=Win karta musi być oczywiście sformatowana w czymś, co winda obsługuje lub będziesz potrzebował jakiś soft to dobrania się do niej niskopoziomowo(np. WinHex). W ostatnim przypadku można natknąć się na problemy - ta sama karta z loggera(czyli zapis na żywca sektor po sektorze) w tym samym czytniku na USB na jednym komputerze w ogóle nie była widziana przez windę i co za tym idzie WinHexa a na drugim bez problemu się do niej mogłem dobrać - na obu komputerach Win2000 z tej samej płyty instalowany :/

Reply to
badworm
Reply to
Patryk Sielski

Patryk Sielski napisał(a):

Chytre aczkolwiek troche niepraktyczne ;) Pozatym nawet chyba po sformatowaniu nie masz gwarancji ciaglosci pliku? Patrzales w tablice fat jak on leci?

Reply to
BartekK
Reply to
Patryk Sielski

Patryk Sielski napisał(a):

Też zacząłem zabawę z MMC/SD ale póki co ciągle pod górę. Raz na kilka prób coś mi się udaje odczytać. Jednak największe problemy mam z inicjalizacją, najpewniej coś robię nie tak. Podzielisz się informacją jak to wygląda u Ciebie?

Pozdro

Reply to
Luk
Reply to