Karta graficzna VGA - przetworniki C/A

Patrzę na wyjście analogowe mojej karty graficznej i sobie myślę, że
takie fajne przetworniki leżą odłogiem. Ktoś próbował je do czegoś
innego stosować? Da się tam wygenerować dowolny przebieg, czy musi mieć
on kształt i timing sygnału telewizyjnego? A może dałoby się wziąć jeden
z przetworników i programowo generować na nim kompletny sygnał PAL -
nawet razem z telegazetą :) Ktoś się w to bawił, albo ma namiary na
jakąś stronkę na ten temat?

Re: Karta graficzna VGA - przetworniki C/A

http://bellard.org/dvbt /

Mirek.

Re: Karta graficzna VGA - przetworniki C/A
Przerażające co można zrobić programowo... :)

--
| Bartlomiej Kuzniewski
Re: Karta graficzna VGA - przetworniki C/A

Ekstra, dzięki :)

Site Timeline