Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Poszukuje karty dzwiekowej stereo na USB, ktora generuje czyste wysokie
tony ... zadnych 5.1 tylko zwykle stereo, nie chce zadnych creativa
poniewaz ktos na komputroniku w opiniach dodal ze powyzej 400Mhz juz sie
pojawiaja schodki

w tej chwili mam wbudowanego realtek'a oraz C-Media na USB, dzwiek z
realteka jest OK dla mnie, natomiast C-Media generuje fatalne wysokie tony

szukam czegos na USB co posiada chipset realteka albo lepszy, niestety
producenci nie podaja, na jakich chipsetach sa zbudowane, dlatego pytam
tutaj

pozdrawiam

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gomader"

Kurcz臋, niez艂y s艂uch kole艣 ma, jak s艂yszy powy偶ej 400MHz.

http://epsilon.eu.org/epsilon/index.php/pol/Varia/Odloz-ten-apostrof !

Rozwi膮za艅 jest kilka:
1) Kup kierunkowe kable zasilaj膮ce i podstawki pod kolumny. B臋dziesz
mie膰 w贸wczas krystalicznie czysty d藕wi臋k, doskona艂膮 g艂臋bi臋 sceny
i pierdyliard innych audiofallicznych kretynizm贸w
2) Wyjd藕 z komputera cyfrowo (S/PDIF?)
3) Kup co艣 pokroju E-MU 0404 USB.
4) Masaj.

--
\------------------------/
|   snipped-for-privacy@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,10161961
Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

nie potrzebuje zadnych udziwnien

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
W dniu 2011-06-03 09:36, gomader pisze:
(...)

O co Ci biega?

Dosta艂e艣 konkretn膮 i dobr膮 podpowied藕: E-MU 0404 lub SPDIF.
Jakie tam widzisz udziwnienia???

Napisz jeszcze raz dok艂adnie, co chcesz uzyska膰. Co Ci przeszkadza?
Jakie masz zniekszta艂cenia: harmomiczne, fazowe, mo偶e latencja?
Intel HD Audio jest przyzwoitym DSP. Mo偶e masz problem ze sterownikami?
Ka偶da chyba karta n.1 mo偶e pracowa膰 jako 2.0.

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

ja nie potrzebuje drogich audiofilskich kart ...

Intel HD Audio mam zintegrowane z plyta glowna, natomiast z pewnych
przyczyn szukam karty dzwiekowej na USB o jakosci podobnej do Intel HD ...

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Rozumiem.

Ok. Tu nie pomog臋, bo po prostu nie znam urz膮dze艅 audio USB

--
Pozdrawiam.

Adam.

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
Hello Mariusz,

Apostrof, apostrofem. Skoro ju偶 si臋 poucza w sprawach j臋zykowych,
wypada艂oby odr贸偶nia膰 samog艂osk臋 (a 膮 e 臋 i o u y) od g艂oski
bezd藕wi臋cznej (c ch cz f h k p s 艣 sz t x).

W nazwisku Morse ostatni膮 g艂osk膮 (w pi艣mie) jest jak najbardziej
d藕wi臋czna samog艂oska - st膮d w odmianie Morse'a.
W nazwisku Dubois (w wymowie!) jest r贸wnie偶 d藕wi臋czna samog艂oska -
st膮d Dubois'a - paradoksalnie wymowa dope艂niacza nie r贸偶ni si臋 od
mianownika.

Gdyby rzeczywi艣cie chodzi艂o o bezd藕wi臋czne, to "linuxa" nale偶a艂oby
pisa膰 jako "linux'a" a na stronie jak w贸j mamy jednak "linuxa" lub
"linuksa". Podobnie ze "Slackware" - nie ma tu g艂oski bezd藕wi臋czenej a
jednak w odmianie u偶ywamy apostrofu.

Ufff..

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RoMan Mandziejewicz"

Tfu. Oczywi艣cie, masz racj臋. Z rozp臋du napisa艂em bezd藕wi臋czno艣ci,
zamiast o znaku niemym.

--
\------------------------/
|   snipped-for-privacy@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,10161961
Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
Hello Mariusz,

SAMOG艁OSCE! Znak贸w niemych w j臋zyku polskim nie ma.

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RoMan Mandziejewicz"

W zapisie nie ma g艂osek, nieprawda偶?

--
\------------------------/
|   snipped-for-privacy@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,10161961
Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
Hello Mariusz,

Chodzi o samog艂osk臋 w wymowie lub w pi艣mie. Nie o nieistniej膮cy w
j臋zyku polskim znak niemy. A ju偶 na pewno nie o g艂oski bezd藕wi臋czne.

Nie rozmydlaj sprawy, prosz臋.

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]

M贸g艂by艣 nie ignorowa膰 FUT-贸w?

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RoMan Mandziejewicz"

Jezusmariaj贸zefie艣fienty. W pi艣mie nie ma g艂osek!

Zacznijmy od tego mo偶e, 偶e m贸wili艣my o s艂owach niepolskich.

Zostaw te g艂oski w spokoju. Pisa艂em ju偶, 偶e bezd藕wi臋czno艣膰 pojawi艂a mi
si臋 tam przez pomy艂k臋.

--
\------------------------/
|   snipped-for-privacy@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,10161961
Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
Hello Mariusz,

Nie - m贸j czytnik ich nie rozumie.

Jasne. Zast臋puje si臋 je znakami alfabetu morsa.

MYDLISZ!

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
["Followup-To:" header set to pl.comp.pecet.]
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "RoMan Mandziejewicz"

To naprawd臋 nie moja wina, 偶e u偶ywasz kalekich narz臋dzi.

Owszem, mo偶na.

Bredzisz.

I mi艂ego 偶ycia.
--
\------------------------/
|   snipped-for-privacy@epsilon.eu.org   | http://www.nieruchomosci.pl/mieszkanie,10161961
Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
Hello Mariusz,

Wygodnych dla mnie. FUT jest ostatni膮 funkcjonalno艣ci膮, jakiej
potrzebuj臋.

[...]

Nie pojmuj臋, po co posuwasz si臋 do obrazy.

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
RoMan Mandziejewicz nam wczesniej objawi艂, a ja odpowiadam:

Morse'a :P
O ile mnie nie myli to te fajne zwierz膮tka:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Mors
swojego alfabetu nie maj膮 :P
Przem

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
Hello Przemek,

Przecie偶 wiem. Czy naprawd臋 ironia musi gry偶膰 w go艂膮 dup臋 (czytaj:
trzeba doda膰 smiley'a), 偶eby by膰 rozpoznan膮?

Je艣li uwa偶asz, 偶e nie wiem, jak si臋 to pisze, to sprawd藕 pierwszy m贸j
post w tym w膮tku.

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

A gdyby ten amerykanski wynalazca nazywal sie Mors, to wszystko byloby
w porzadku ? Pop* ten nasz jezyk, tak jak obywatele :-)

J.

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony
RoMan Mandziejewicz nam wczesniej objawi艂, a ja odpowiadam:

Dok艂adnie tak, po to s膮. To nie j臋zyk m贸wiony i subtelno艣ci nie s艂ycha膰.
Szczeg贸lnie gdy w reszcie w膮tku zachowujesz si臋 tak serio, jakby艣 poj臋cie
"ironia" zna艂 tylko ze s艂ownika.
NOSPANC, po prostu czasem wyluzuj, nie ka偶dy musi mysle膰 tak jak Ty i nie
zawsze, nawet jak si臋 ma racj臋, nale偶y do niej przekonywa膰 innych na si艂臋.
Przem

Re: Karta dzwiekowa na USB generujaca czyste wysokie tony

Oczywi艣cie, 偶e s膮. A konkretnie jeden - nieme c stoj膮ce przed h.

Np. s艂owo chuj wymawia si臋 jak huj a nie jak c-huj.

Kiedy艣, kiedy istnia艂o rozr贸偶nienie fonetyczne mi臋dzy h a ch, to w贸wczas
ch by艂o dwuznakiem. Ale odk膮d ka偶de h i ch wymawiamy tak samo, to mo偶emy
powiedzie膰, 偶e c jest znakiem niemym.

Site Timeline