kapturki termokurczliwe - jak to się nazywa

kiedyś na allegro pojawiały się takie "kapturki termokurczliwe" do zaizolowania końcówek przewodów... jak to się poprawnie nazywa, bo szukam i szukam, ale wyskakują mi same "korki do wina"...

Reply to
identifikator: 20040501

Koszulki termokurczliwe.

Reply to
awow

ale mi chodzi o takie zakańczające kabel - zamknięte z jednej strony...

Reply to
identifikator: 20040501

"identifikator: 20040501" snipped-for-privacy@go2.pl schrieb im Newsbeitrag news:ido2ot$16u$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

No to szukaj do kabli, anie do win, pijaku....

:))))))))

Takie?

Reply to
Andy Niemczuk

słabe fotki, ale chyba takie jak na pierwszym zdjęciu na grubych przewodach, czegoś takiego poszukuję...

Reply to
identifikator: 20040501

Użytkownik "identifikator: 20040501" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:ido4cp$e6c$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

google wysiadło?

grin

może kondomy do kabli ?:D M Użytkownik "identifikator: 20040501" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości news:ido4cp$e6c$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

Reply to
Marek S

?Użytkownik "identifikator: 20040501" snipped-for-privacy@go2.pl napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ido4cp$e6c$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

kup zwykle (jak chcesz extra mocne to z klejem) i zacisnij koniec kombinerkami po rozgrzaniu

Reply to
m4rkiz