kapturki termokurczliwe - jak to się nazywa

kiedyś na allegro pojawiały się takie "kapturki termokurczliwe" do
zaizolowania końcówek przewodów... jak to się poprawnie nazywa, bo szukam i
szukam, ale wyskakują mi same "korki do wina"...

Re: kapturki termokurczliwe - jak to się nazy wa
Koszulki termokurczliwe.

Re: kapturki termokurczliwe - jak to się nazywa

ale mi chodzi o takie zakańczające kabel - zamknięte z jednej strony...

Re: kapturki termokurczliwe - jak to się nazywa

No to szukaj do kabli, anie do win, pijaku....

:))))))))

http://www.hellermanntyton.pl/pec

Takie?

Re: kapturki termokurczliwe - jak to się nazywa

słabe fotki, ale chyba takie jak na pierwszym zdjęciu na grubych przewodach,
czegoś takiego poszukuję...

Re: kapturki termokurczliwe - jak to się nazywa

google wysiadło?

http://www.eurowin.pl/pl/c/Kapturki-termokurczliwe/52

Re: kapturki termokurczliwe - jak to się nazywa
może kondomy do kabli ?:D

Odp: kapturki termokurczliwe - jak to się nazywa
wiadomości grup dyskusyjnych:ido4cp$e6c$ snipped-for-privacy@mx1.internetia.pl...

kup zwykle (jak chcesz extra mocne to z klejem) i zacisnij koniec
kombinerkami po rozgrzaniu

Site Timeline