Kanadyjskie urządzenie zmniejszające pobór prądu.

http://biznes.onet.pl/kanada-elektryk-zmniejszal-odczyt-w-licznikach -
pob,18567,5010892,1,news-detal

Ciekawe czy stosował to za licznikiem? Jeśli tak - to w zasadzie legalnie.

Jestem Ciekawy jak liczniki reagują na bardzo krótkie impulsy prądu o dużej
wartości występujące co np sekundę.

Re: Kanadyjskie urządzenie zmniejszające pobór prądu.
Ciekawe, czy to w ogóle prawda. Wyniki w googlach - 5 sztuk powołujących
się na pap. Szybkie szukanie po słowach kluczowych w en nic nie znajduje.

Re: Kanadyjskie urządzenie zmniejszające po bór prądu.

ACTA, SOPA, PIPA juĹź funkcjonuje?? szybko :)

--
AlexY
http://nadzieja.pl/inne/spam.html

Mam w przydasiach stary licznik wyprodukowany na początku lat pięćdziesiątych
zeszłego stulecia. Po podłączeniu za nim dużej indukcyjności kręci się w drugą
stronę proporcjonalnie do wielkości indukcyjności. Nowe liczniki mechaniczne
tak nie potrafią bo od dawna bym miał w domu dławik wielkości podła po
telewizorze. I wcale bym się tego nie wstydził. Może w Kanadzie mają liczniki
pozytywnie reagujące na duże indukcyjności za nimi? Jak 99,9999999% ludzi nie
zamierza " oszczędzać " na prądzie to po co robić zabezpieczenia.

Re: Kanadyjskie urządzenie zmniejszające pobór prądu.
Czego byś się nie wstydził: wyroku czy konieczności zapłaty z odsetkami?

Płaci się za wykorzystaną ENERGIĘ a nie za odczyt z licznika. W
przypadku obarczenia pomiaru błędem można zarządzać wyrównania - to
działa w obie strony:
- licznik liczy za dużo - żądasz zwrotu
- licznik liczy za mało - żądają zwrotu

Re: Kanadyjskie urządzenie zmniejszające pobór prądu.

Prawdziwy kogutek z ciebie :)
--
Jacek

Re: Kanadyjskie urządzenie zmniejszające pobór prądu.
Everybody be cool, it's Michoo!
Prawdę mówiac, to opłata za energię może być najmniejszą częścią
faktury 'z elektrowni'...

Sławek
--
  ________
_/ __/ __/ Watch your step!

Z gazownia tak miałem. Ty wiesz ile się nabujałem żeby się odłączyć. W końcu
poszedłem w zaparte. Przestałem płacić żeby umowa samoistnie wygasła. To
przysłali dwa pisma. Jedno że jak nie zapłacę to umowa wygaśnie w przeciągu 30
dni. A drugie że oddają sprawę do sądu żebym zapłacił i wtedy umowa jest z
automatu przedłużana. Pies ich jebał i te małe pieski.

Re: Kanadyjskie urządzenie zmniejszające pobór prądu.

A ja Ci kogutku życzę abyś sobie założył biznes i zbudował prywatną
elektrownię. Życzę Ci również aby wielu Twoich niewstydliwych klientów
używało neodymów, indukcyjności, , mostkowało liczniki, przerabiało piony,
stosowało zarzutki na druty, wierciło dziury w kablach zasilających itp.
Ferdek

Re: Kanadyjskie urządzenie zmniejszające pobór prądu.

Całkują.
--
Jacek

Re: Kanadyjskie urządzenie zmniejszające pobór prądu.

Może nie musza. Czy w Kanadzie płaci się za W czy VA?

Site Timeline