Kamery kopułkowe

CzeB6%E6.
Mam takB1% kamerEA% kopuB3%kowB1% kolorowB1% w ktF3%rej przetwornik obrazu =
jest
chyba 16 pinowy i jest obudowany kilkoma ukB3%adami SMD  48pinowymi. Nie
jest to typowa kamera mini z przetwornikiem zintegrowanym.
Czy ma z Was ktoB6% schemat podobnego rozwiB1%zania. Problem ma, w tym, BF%
jak mi sie nagrzeje jeden ukB3%ad 3 pinowy podobny do tranzystora (tyle
co mogEA% odczytaE6% to I8338), choE6% po oznaczeniu na to nie wyglB1%da
nagrzeje to pojawiajB1% mi siEA% na obrazie biaB3%e punkty. Po ochB3%odzeni=
znika i znowy po ograniu siEA% pojawia i nie wiem co to jest.

Re: Kamery kopułkowe
Cześć.
Mam taką kamerę kopułkową kolorową w której przetwornik obrazu jest
chyba 16 pinowy i jest obudowany kilkoma układami SMD  48pinowymi. Nie
jest to typowa kamera mini z przetwornikiem zintegrowanym.
Czy ma z Was ktoś schemat podobnego rozwiązania. Problem ma, w tym, że
jak mi sie nagrzeje jeden układ 3 pinowy podobny do tranzystora (tyle
co mogę odczytać to I8338), choć po oznaczeniu na to nie wygląda
nagrzeje to pojawiają mi się na obrazie białe punkty. Po ochłodzeniu
znika i znowy po ograniu się pojawia i nie wiem co to jest.

na 90% stabilizator. zasilasz ją pewnie 12v, układ pracuje na 5 i bierze ok
100m, ergo prawie 1W mały smdziak przerabia w ciepełko

Re: Kamery kopułkowe
WymieniB3%em stabilizator na zewnEA%trzni i przypioB3%em do radiatora i
dalej jest tak samo, czyli te kropki oraz dalej grzeje siEA% ten dziwny
ukB3%ad, ktF3%ry nie wiem czym jest?

Re: Kamery kopułkowe

Eee tam. W tym sprzęcie już od dawna stosuje się przetwornice step down a
nie siakieś stabilizatory.

Marek

Re: Kamery kopułkowe
To ciekawe skB1%d siEA% wziB1%B3 tam stabilizator SM 78L05?

Re: Kamery kopułkowe

W takim razie ta kamera to zabawka.

Marek

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur