kamerka termowizyjna za $150 - Page 3

Re: kamerka termowizyjna za $150

Faktycznie umknęło mi. Ale mimo wszystko chyba ceny były niższe, coś
koło 4-5kPLN wówczas - pamiętam rozmowę bodaj z pracownikiem Oki, który
mi takową drukarkę proponował. Inna sprawa to koszty eksploatacji takiej
nowej kolorowej laserówki za 400 zł - zapewne przy pierwszej wymianie
tonerów będzie można ją wyrzucić bo ich wartość przekroczy koszt zakupu
drukarki.
--
Pozdrawiam      Bad Worm        badworm[maupa]postpl
GG#2400455 ICQ#320399066

Re: kamerka termowizyjna za $150

ale ja nie twierdze ze musi, ja twierdze ze obecnie tanio nikt nie
sprzedaje takich rzeczy oraz ze sam nie poskladam nic sensownego
o tyle taniej niz chinczycy zeby byl sens sie w to bawic

termowizja skladana samemu jest wlasnie na poziomie przepuszczania
kartek przez 4 osobne drukarki mono zasypane kazda innym tonerem z CMYK

jezeli Mu optics faktycznie ma to co obiecuje to nikt nie bedzie sie
cieszyl bardziej, $150 to waciki w porownaniu do tego co trzeba wydac
chcac miec kamerke termowizyjna za tydzien

Site Timeline