Kamerka MD80

Witam!!! Mam taką kamerkę. Podłączyłem do portu USB w celu naładowania. Mimo dobrych 5 godzin ładowania nie naładowała się. Po włączeniu wyłącza się po około 1 min. Czy coś robię źle czy może mam padnięty akumulator. Kamerka nowa Może ktoś coś poradzi. Pozdrawiam

Reply to
WK

Użytkownik "WK" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j6v9ru$7jt$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Moja nie miała możliwości ładowania przez USB A ładowarką?

Artur(m)

Reply to
Artur(m

W dniu 2011-10-11 08:33, Artur(m) pisze:

Niestety- z ładowarką zewnętrzną jest to samo Pozdrawiam

Reply to
WK

W dniu 2011-10-10 19:26, WK pisze:

Spróbuj z innym kablem USB , czasem chińskie kable dawane w zestawie są tak kiepskie że nie ładują urządzeń.

Reply to
emil

Użytkownik "WK" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j71qoh$j2t$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Nie ładuje, ale działa na zasilaczu?

Reply to
Artur(m

W dniu 2011-10-13 08:56, Artur(m) pisze:

Jest tak. Po podłączeniu zasilacza lub usb zaczyna migać fioletowa dioda. Na akumulatorku napięcie zaczyna wzrastać (aż do około 3,7V- czyli do znamionowego- a powinno być chyba więcej???), ale nawet po całej nocy ładowania dalej dioda miga i nagrywać można przez około 1 min. Dodam że nie da się nagrywać przy podłączonym zasilaczu lub kablu usb. Pozdrawiam

Reply to
WK

Użytkownik "WK" snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j6v9ru$7jt$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Jeżeli kupiłeś przez Internet nia dawniej niż 10 dni temu po prostu zwróć, jeżeli więcej żadaj sprawnego sprzętu. Raczej nie ma się co bawić- moim zdaniem.

Artur(m)

Reply to
Artur(m