Kamera z wejściem mikrofonowym

Poszukuję kamery amatorskiej z wejściem mikrofonowym, tak żeby można
było w czasie nagrywania podłączyć np. różne instrumenty muzyczne, które
mają wejście Audio-Out. Jeśli chodzi o jakość obrazu, to zdecydowanie
wystarczy mi amatorska i taka typowa kamerka za powiedzmy 1500 zł z
Media-Markt mi odpowiada. Tyle, że zależy mi na możliwości podłączenia
zewnętrznego mikfrofonu właśnie. Czy ktoś z was spotkał się z takim
czymś w amatorskiej kamerze, która jest aktualnie dostępna na rynku?
Jeśli tak, jaki to model i gdzie takie coś kupić?

Pozdr.
R. P.

Re: Kamera z wejściem mikrofonowym
A moBF%e rejestrator Zoom Q3 ???

Marcin S.

Re: Kamera z wejściem mikrofonowym
Autopoprawka, to dziwne ale ten rejestrator nie ma gniazda
mikrofonowego.

MS

Re: Kamera z wejściem m ikrofonowym
Mon, 27 Dec 2010 12:16:39 +0100 "R. P."

To teraz już kamery takiego wejścia nie mają? O ludzie...

Kup używaną kamerę MiniDV na Allegro, będzie taniej, będzie wejście
mikrofonowe (upewnij się, możliwe że niektóre modele już wtedy nie
miały) i obraz będzie przyzwoitej jakości (z reguły znacznie lepszy
niż w tych tanich gówienkach na karty pamięci).

Site Timeline