Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie

Wystarczy.

Jaki przelew?

Najpierw wejdź na konto w mBanku, z menu po lewej wybierz karty, kliknij na swoją kartę i sprawdź, czy masz ustalony limit na transkacje internetowe. Jeśli nie masz, to je sobie ustaw. Na kwotę niezbyt dużą.

Potem przy zamówieniu wybierzesz płatność kartą Visa, podasz dane karty (kod CVV/CVV2 z tyłu - trzycyfrowy, nadrukowany zazwyczaj na pasku podpisu lub tuż obok). Takie dane jak imię i nazwisko czy dane adresowe własciciela karty podaje się bez polskich liter

Użytkownik "Myjk" snipped-for-privacy@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:qb2exdakhc3m$. snipped-for-privacy@myjk.org...

Przez USB nie naładujesz, ani nie będzie to pracowało. USB jest tylko do ściągania danych.

Trzeba podłączyć zasilanie dedykowanym złączem do zasilania i wyłączyć rejestrator przyciskiem power (będzie mrugać czerwonym ledem podczas ładowania). Co ciekawe, na obudowie jest napisane 5VDC, a zasilacz z kompletu daje 6.25 :) Niby rejestrator to łyka i pracuje, ale gdzieś czytałem że po jakimś czasie te urządzonka siadają, więc dla pewności zrobiłem własny zasilacz na 5V.

Pozdr. TC

Reply to
Ciemny

On 5/10/2011 11:37 PM, Pszemol wrote: ...

Tak cierpliwie czekali z zakupami az internet :)

Tomek

Reply to
Tom

Aczkolwiek pamietam serwer Motoroli. Mozna bylo zamowic przez internet datasheet, a przysylali ... faxem :-)

Dzięki za objaśnienie. Wieczorkiem spróbuję zamówić i dam znać jak poszło. Ale mam jeszcze jedno pytanie, czy jak mi już wyślą ten katalog, to da się śledzić tę przesyłkę w internecie, gdzie aktualnie jest przesyłka?

Robert

Reply to
Robert

No bez przesady ;) Ale początki bywają podobno najtrudniejsze.

Robert

Reply to
Robert

W dniu 06.10.2011 09:03, Robert pisze:

Tak. Przesyłka jest przesyłana Fedexem i dostaniesz od TI link z trackingiem.

Pozdrawiam, Michał

Reply to
Michał Smolnik

No właśnie ja nie do końca rozumiem tę księgowość.

Właśnie, a Wy kupujecie na firmę np. w USA jakieś sprzęty do elektroniki? Opłaca się to kupować, jeżeli cena jest niższa tylko o 20%?

Robert

Reply to
Robert

Dobra, zamówiłem, wypełniłem tak jak mówił Roman. Ale mam jeszcze pytanko, kiedy mi ściągną z konta te 10 centów? Kurde, aż taki stary to nie jestem, ale dla mnie te płatności internetowe to czarna magia. Robię różne przelewy z mBanku, korzystam też z mTRANSFER ale w taki sposób to płacę pierwszy raz. Może mi ktoś objaśnić na jakiej podstawie TI ściągnie mi pieniądze z mojego ekonta w mBanku?

Robert

Reply to
Robert

Nie mam pojęcia, gdzieś Ty się uchował we współczesnym świecie...

Na podstawie danych karty, które podałeś. Jak wejdziesz w blokady, to znajdziesz tam swoje 32 grosze.

No tak, z TI otrzymałem mail-em potwierdzenie o zakupie. Rozumiem że tracking z Fedex-u przyjdzie w osobnym mail-u?

Wielkie dzięki za fatygę i za takie objaśnienie sprawy.

Nie żebym podejrzewał TI o takie sprawy, ale wynika z tego że nieuczciwy sprzedawca może w ten sposób zażądać zapłaty za fikcyjny zakup. Bo ja nie mam żadnej kontroli nad tą transakcją. Nie żądają ode mnie żadnych haseł jednorazowych lub czegoś podobnego. Jedynym ograniczeniem jest chyba ten limit transakcji internetowych, o którym pisał Roman.

Robert

Reply to
Robert
[...]

Ależ masz. Masz prawo do reklamacji. I wtedy problem ma sprzedawca, bo on zapłaty nie otrzyma.

Przede wszystkim w ten sposób płacisz tylko tym, którym możesz zaufać.

Nie dała mu mandatu bo

Ale należał mu się mandat za spowodowanie kolizji

Ubezpieczalnia jego twierdzi,

To najprawdopodobniej w ubezpieczalni go namówili do zmiany zeznań

i że

Ważne jest, że w raporcie jest wpis że cofał, tylko może nie dopilnowałeś żeby policjant wpisał że cofając uderzył a nie Ty wjechałeś w cofający samochód. Jeśli jest napisane w raporcie że kierowca TIRa uderzył a nie Ty to ubezpieczalnia nie ma nic do gadania, jak chcą się wykręcić to filmu z kamerki również nie wezmą pod uwagę bo nie muszą. Tak naprawdę masz problem wyłącznie z ubezpieczycielem ale oni mogą tylko liczyć na to że się poddasz bo nie mają argumentów tylko robią próbę sił.

Wygląda również że nie przycisnąłeś TIRowca do spisania na miejscu przy policji oświadczenia dla Ciebie o sprawstwie wypadku, teoretycznie można je odwołać ale w połączeniu z raportem policji to praktycznie niemożliwe. Kamera kamerą ale póki co trzeba jeszcze pamiętać o papierach, warto wozić ze sobą gotowy formularz wypadkowy to się o niczym nie zapomni i będzie łatwiej załatwić sprawy niż przy pomocy pliku .avi którego bez ekspertyzy nikt nie uzna.

Reply to
Padre

No sam jestem zdziwiony. Ale chciałem Ci szczerze podziękować za wyjaśnienie jak należy wypełnić przy zamówieniu w TI. Sam bym na to nie wpadł.

No masz rację, faktycznie, mam zablokowane całe 34 grosze. Jestem w szoku że to tak szybko działa. Nawet napisane jest że to Texas Instruments. I w ten sam sposób kupujecie na całym świecie (np. dealextreme czy alibaba)? A myślałem że ta karta debetowa z mBanku to jest niewiele warta, a tu proszę.

Robert

Reply to
Robert