Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie - Page 2

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie

10/10 :))

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński   snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

To najwazniejsze, wiec bądz spokojny, to co wpisal policjant w swoje
papiery nie pojawia w tej samej chwili w ubezpieczalni tylko trwa to
czasami tygodniami albo gorzej

--
pozdr
luck

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
On Tue, 04 Oct 2011 16:34:03 +0200, kauzyperda

Chyba w jakimś egzotycznym towarzstwie ubezpieczeniowym.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński   snipped-for-privacy@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
Pszemol wrote:chciałbym zapytać, czy ktoś widział

Prosze bardzo. Za 100zl z przesylka w dobrej jakosci moze byc?
http://www.ebay.pl/itm/2-5-TFT-LCD-Vehicle-Car-Color-Monitor-Camera-HD-DVR-RC-/290602748590?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item43a9460aae

Opis i probki nagrania tego modelu:
http://www.dealextreme.com/p/2-5-lcd-high-resolution-vehicle-mount-video-camcorder-with-sd-card-slot-wide-angle-35356

Tmek

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
http://www.ebay.pl/itm/2-5-TFT-LCD-Vehicle-Car-Color-Monitor-Camera-HD-DVR-RC-/290602748590?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item43a9460aae

Fajne. Dzięki.

http://www.dealextreme.com/p/2-5-lcd-high-resolution-vehicle-mount-video-camcorder-with-sd-card-slot-wide-angle-35356

Dealextreme 3x droższe niż eBay????

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie

http://www.dealextreme.com/p/2-5-lcd-high-resolution-vehicle-mount-video-camcorder-with-sd-card-slot-wide-angle-35356

Tych kamer jest kilka typów, różnią się parametrami i dodatkami w obudowie.
Stąd rozpiętość cen dosyć duża.

Pozdr. TC

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
Tue, 4 Oct 2011 16:41:13 +0200, Tmek

Masz takową u siebie? U mnie nie działa zasilanie z załączonego zasilacza
(USB). Tzn. po podłączeniu zasilacza z kompletu (z wtyczką USB) kamera nie
działa, tylko włącza się "magazyn". Jak podłączę zasilacz pod obecny w tej
kamerze także port DC 5V, to wszystko śmiga jak należy.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

tej

Trzeba niestety to ustrojstwo naładować żeby normalnie zadziałało.
Też miałem zonka jak odebrałem swoją, myślałem że mi uszkodzoną
przysłali.

Pozdr. TC

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
Tue, 4 Oct 2011 22:36:34 +0200, Ciemny

przysłali.

Znaczy jak się naładuje, to potem już będzie normalnie działać? Rejestrator
ten pojeździł ze mną z godzinę w aucie i cały czas z ikonką USB na
wyświetlaczu. Wduszanie wszelkich przycisków, odłączanie, podłączanie nie
przyniosło skutku.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Przez USB nie naładujesz, ani nie będzie to pracowało.
USB jest tylko do ściągania danych.

Trzeba podłączyć zasilanie dedykowanym złączem do zasilania
i wyłączyć rejestrator przyciskiem power (będzie mrugać czerwonym ledem
podczas ładowania).
Co ciekawe, na obudowie jest napisane 5VDC, a zasilacz z kompletu daje 6.25
:)
Niby rejestrator to łyka i pracuje, ale gdzieś czytałem że po jakimś czasie
te urządzonka siadają, więc dla pewności zrobiłem własny zasilacz na 5V.

Pozdr. TC

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
Zawartość nagłówka ["Followup-To:" pl.misc.elektronika.]

[...]

A może jest jakaś, równie niedroga, która nie gubi kilku sekund
nagrania podczas zmiany plików?

--
Jacek Politowski

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
460aae

KupiB3%em coB6% takiego za ok.~250zl, ale prawdEA% powiedziawszy jestem n=
ieco
zawiedziony. Owszem, drogEA% widaE6% jak siEA% nagrywa, ale juBF% numerF3%
w tablic
rejestracyjnych nie idzie odczytaE6%, trzeba praktycznie dojechaE6% na 2m=

samochF3%d, aby siEA% daB3%o przeczytaE6%. Na dodatek przy takiej pogodzi=
e jak
jest u nas ostatnio w kraju (a wiEA%c sB3%onecznie), nasze tablice
rejestracyjne wyglB1%dajB1% jak biaB3%a plama na nagraniach.

Pozdrawiam

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie

hasło do wyszukiwania (allegro): rejestrator trasy

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie

Z alledrogo rzadko do Jackowa wysyłają.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie

Jakiego Jackowa? Tylko jedną dzielnicę Chicago znasz?
Zresztą ja nawet w Chicago nie mieszkam tylko na zachodnich
przedmieściach... Mam ponad 1/2 godziny do centrum Chicago
samochodem, jak korków nie ma. Zrobiłeś taki błąd jakbyś
komuś co mieszka w Kętach czy Oświęcimiu zarzucił że mieszka
w Nowej Hucie :-)

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie

O, widzę że pochodzisz z moich rodzinnych stron: Andrychów/Kęty.
A tak daleko Cię wywiało.
A tak z innej beczki, czy jest gdzieś w okolicach Chicago
sklep z przyrządami do elektroniki (np. multimetry, oscyloskopy)?
Chodzi mi o sklep z dobrymi cenami.
A może gdzieś w internecie w USA jest taki sklep? Bo szukałem
i nie znalazłem :(

Robert

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie

Cześć Robercie - wywiało rzeczywiście daleko.

Dobry sklep z takimi rzeczami tanio będzie już tylko online...
Jak coś już musisz kupić na mieście to sprawdź Fry's w Downers Grove.
Ceny do obejrzenia na frys.com. Jeszcze mogą coś mieć w Radio Shack.
Ten na odmianę w każdym miasteczku znajdziesz.

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie
Widzę że jednak kiepsko jest z jakimiś sklepami co mają taki sprzęt.
Niedawno byłem na kupnie do firmy multimetru cyfrowego i myślałem żeby
kupić coś fajnego w USA. I nie znalazłem wtedy żadnego miejsca w internecie.
Poza tym problem byłby z kupnem sprzętu w USA na firmę w Polsce.
Myślałem że jest w Chicago jakiś miejscowy dobry sklep z takim sprzętem.
Z zakupem i wysyłką nie byłoby problemu, bo mam znajomego w Chicago,
tylko on nie jest zorientowany w tym temacie. Ale skoro Ty mówisz że nie
ma, to z pewnością masz rację. A takie WIELKIE miasto ..

Robert

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie

W USA kupowanie "na miejscu" jest niezbyt rozpowszechnione, a im droższa
rzecz, tym mniej. W sklepach płacisz VAT, a wysyłkowo, jeżeli kupujesz
spoza stanu waty nie płacisz. W sklepie to jak potrzebujesz "na
wczoraj". Fry's jest w porządku, choć niekoniecznie tani. Radio Shack
masz nawet w rezerwatach indian, ale znaleźć tam kompetentnego
sprzedawcę graniczy z cudem. W internecie tych miejsc jest tysiące.
Szukaj produktów, a nie sklepów.

Re: Kamera-rejestrator wideo drogi w samochodzie

Miernik już kupiłem w Polsce i jestem z niego zadowolony.
Ale czy mógłby mnie ktoś poinstruować jak kupować w USA na firmę
w Polsce? Czy wystawią fakturę VAT?
Bo jak byłem na kupnie miernika to na dodatek moja księgowa nastraszyła
mnie że kupowanie w stanach to same problemy i dlatego też zrezygnowałem.
Poległem również przy kupowaniu papierowego katalogu z TI z bramkami
(kilka tygodni temu był wątek na grupie).
Może by mnie ktoś poinstruował, bo może się przydać przy
zakupie np. oscyloskopu.

Robert